16. března 2014

Zimní oblíbenci 2013/2014


Konečně jsem se po dlouhé době dokopala k napsání tohoto článku o zimních oblíbencích. I když popravdě letos nejsou ani tak zimní jako spíš pozdně podzimní, protože té zimy bylo žalostně málo. Ale stop naříkání jdeme na samotné produkty. Vesměs jsou to věci o kterých jste už na blogu slyšeli, takže to nebudu nějak dlouze "okecávat".

Můj první zimní zachránce je krém na ruce od Dermacolu. Je hutný, krásně ( a hlavně na dlouho) hydratuje a vyživuje. Není moc co mu vytknout, snad kromě vůně. Ta je opravdu nelibá, ale co já vím, třeba se někomu bude líbit. Nicméně já jsem ho dostala, tudíž jsem jej nemohla "očuchat", naštěstí jeho vůně není na rukou cítit takže se nemusíte bát, že by vůně byla nějak trvanlivá :) Já jsem s ním moc spokojená a moje ruce zachraňuje už druhou zimu.

Dalším produktem jsou stíny od S.he v odstínu 152/250, které mě překvapily hlavně svou konzistencí a pigmentaci, s klidem můžu říct, že 75% líčení jsem vytvořila právě s touto paletkou. Více si o ní přečtěte zde.

Absolutně nejlepším tělovým mlékem na zimu je pro mě stoprocentně tohle od Nivey. Pokožku zvláční, zjemní a opravdu ji hydratuje do hloubky. Déle se vstřebává, ale to mi v zimě rozhodně nevadí, občas ho používám i jen tak na ruce a je opravdu skvělé. Pokud sháníte nějaké hutnější tělové mléko na zimu tohle určitě doporučuji. :)

Jako poslední jsou to make-up od Gabrielly Salvete a pudr od Rimmelu. Tohle jsou moje zimní must-haves, protože mi opravdu udělají na obličeji krásný matný finish a dostatečně zakryjí i nějaké barevné nedokonalosti. Za mě palec nahoru pro tohle combo a pokud vás zajímají bližší informace tak je najdete tady.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.