21. března 2014

My nail polish collection


Snad jako každá žena dodávám svému stylu punc sjednocenosti tím, že používám laky na nehty. Bohužel jsem na tohle strašnej prokrastinátor a odloupaný lak mou mysl nijak nezatěžuje, i když si třeba říkám, že už by ho to chtělo odlakovat. Teď si určitě říkáte: "Proboha, to neví, že upravené nehty jsou naší vizitkou?!" Jistěže to vím, jen jsem se  zatím nenaučila dokopat k tomu, abych si ty nehty včas upravila. Ale konec naříkání, o tom tento článek není, vrhněme se tedy na moje "dolaďovače" stylu.

Vzhledem k tomu, že vlastním, na můj vkus, celkem dost laků, rozhodla jsem se psát jen o mých oblíbených nebo o těch k nimž mám nějaký vztah. Tím pádem z toho nebude nekonečný příběh, ale normální článek /aspoň doufám/. Pokud by vás zajímaly konkrétní odstíny laků, zanechte svůj dotaz prosím dole v komentářích, ráda jej zodpovím.


Tak a jdeme na to:
Číslo jedna je lak od AVONU v odstínu make my day a je to krásná červená s korálovým nádechem, na nehtech drží dobře a nám tenhle lak ráda spolu s šestkou na nehtech hlavně v létě, kdy je skoro nesundávám. Konzistencí je hutnější a uspokojivě kryje už v jedné vrstvě, já osobně dávám dvě.

Dvojka je lak od neznámé značky v neznámém odstínu a z těchto oblíbených laků je nejstarší. Je to takový můj svatý grál, protože mě nikdy nezradil. Rychle schne je vodovější a službu vám udělá i v jedné vrstvě. Je použitý celoročně, takže kdykoliv nevím co by sahám právě po něm.

Třetím lakem je "dlouhodržící" od Miss Sporty v odstínu 450, jak můžete vidět na fotce je to krásná vínová s modrofialovými odlesky a jemným shimerem. Konzistencí je to něco mezi jedničkou a dvojkou. Na nehtech skutečně vydrží a kryje v jedné vrstvě.

Jako čtvrtý tu mám lak od Oriflame z limitované edice Night Fever, v odstínu Silver. Je to krásná stříbrná, kterou často používám jako dekorační lak, ale je nádherný i sám o sobě. Má konzistenci podobnou trojce a kryje ve dvou vrstvách.

Pětka je nejnovější miláček a je to pískový lak Gabriella Salvete STARS v odstínu 02 Sapphire a je to nádherná fialová se stříbrnými třpytkami a opravdu mě okouzlila. Má opět trochu hutnější konzistenci, ale nanáší se skvěle, dlouho drží a kryje už v jedné vrstvě, navíc ten "hrubý" efekt je úžasný!

Šestým zástupcem je opět lak od AVONU a tento je v odstínu blue escape. Krásná "letní" modrá, která je naprosto dokonalá, dobře drží, kryje v první vrstvě a není jí moc co vytknout.

Všechny z uvedených laků mají širší štěteček, kromě Miss Sporty u té je trošku užšší. Jak jsem již psala v úvody tyto laky mám ráda a nosím nejčastěji. zbytek už jsou laky, které nahodím jednou za rok a proto mi přišlo zbytečné o nich něco psát.

Bonus:
miss sporty 450

Gabriella Salvete 02 Sapphire



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.