27. března 2014

Péče o pleť a tělo



Dnes to bude na téma mých oblíbených produktů v péči o tělo a pleť. Popravdě jsem na mazání celkem flákač a pokožce hydrataci dopřávám jen když už je to nezbytně nutné, ale snažím se lepšit! Snaha se cení no ne?
Svou péči dělím na letní a zimní, přičemž na jaře a na podzim míchám tyto produkty pro vytvoření té správné kombinace. Takže konec vykecávání vzhůru na "mazadla"!

Tělo:
Začnu létem. Mým absolutně nejoblíbenějším letním tělovým mlékem je bílé Nivea Body lotion s mořskými minerály. Skvělé je hlavně v tom, že se rychle vstřebává, hydratuje a nezanechává pocit mastnoty. Další výhodu je, že na namazání celého těla stačí docela malé množství, takže nemusíte každý měsíc kupovat nový produkt. Konzistence je vodovější, takže opravdu dělá čest názvu mléko, vůně není nijak výrazná, ale je docela specifická což někomu může vadit.

AVON tělové mléko s třešňovým květem používám v létě hlavně kvůli jeho vůni, která je příjemná nevtíravá a není nijak výrazná. Opět má vodovější konzistenci, jen skoro nehydratuje. Po namazání se cítím dobře, ale další den po probuzení mám pocit jako bych se ani nenamazala, což mě mrzí.

V zimě je moje pokožka  mnohem více vysušená zvláště chodidla a lokty. Pořádnou dávku hydratace mi v tomto případě zajistí Nivea výživné tělové mléko s mandlovým olejem. Pokožku hydratuje naprosto úžasně, je hutnější, docela dlouho se vstřebává, ale v zimě mi to opravdu nevadí. Pokožka je po něm lehce mastná, takže kdo to nemá rád nebude to nic pro něj, ale komu to nevadí tak vřele doporučuji! Vůně je opět nevtíravá a má nejspíš evokovat mandle.

Malá lahvička AVON tělového mléka se švestkou a vanilkou má vlastnosti toho Niveáckého s tím rozdílem, že nádherně voní. Proto jsem ho v zimě často míchala právě s modrou Niveou pro stoprocentní hydrataci a super vůni. Tohle mléko je opakem toho třešňového a pokud jsem vás odradila od třešně do tohohle klidně běžte, protože mi přijde mnohokrát lepší.

Pleť:
Opět začnu letní péčí a v té je můj nejoblíbenější krém od AVON Care gel - krém s okurkou a zeleným čajem. Hydratuje, nazatěžuje pleť, matuje a zkrátka je skvělý. Pokud vás zajímá víc můžete si o něm přečíst zde.

Zimním společníkem je mi už dlouho tento krém od Dove - Intensive cream. Je hutnější a zanechácá lehký mastný film. Na druhou stranu výborně hydratuje a na hory je to myslím ideální volba. Pleť dokáže, díky své hutnosti, ochránit před větrem a v klidu se dá použít i pod make-up, přestože je mastnější.  Mám ho ráda a přijde mi, že je snad nevypotřebovatelný. :)


Mimochodem věděli jste, že slovo make-up je uznáváno i ve spisovné podobě mejkap? Já jsem se to dozvěděla asi před týdnem a skutečně mě to překvapilo, protože česká podoba vypadá naprosto strašně. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.