30. ledna 2015

Montagne Jeunesse: PEEL OFF PASSION - Slupovací maska na obličej s granátovým jablkem

Dnes bych se s vámi ráda podělila o zkušenost se slupovací maskou s granátovým jablkem. Nápad slupovacích masek se mi líbil už dlouho. Přišlo mi to praktičtější než klasické masky, které musíte nanést a následně oplachovat + jako bonus si zaděláte celou koupelnu. Obzvláště poslední bod by u slupovací masky neměl nastat a to byl možná i důvod proč jsem se rozhodla do toho jít.


Masky je 10 ml, což je tak akorát na obličej a krk. Dále má maska naprosto úžasnou vůni a krásnou barvu. Co slibuje výrobce: Svěží, hloubkově vyčištěná a chráněná pokožka. Dužina z granátového jablka, mučenka, maliny, grep, brusinky a vitamin E jsou antioxidanty, které pomáhají chránit pokožku při hloubkovém čištění slupovací maskou. 



Co mě trochu překvapilo byla konzistence, byla hutná, ale i přesto se dobře nanášela na obličej, problém však nastal ve chvíli, kdy jsem masku nanesla kolem očí. Začaly slzet a měla jsem je podrážděné i po sundání masky pryč z obličeje. Další zádrhel nastal při usychání,kdy mě maska začala chladit, ale chladit takovým způsobem, že to bylo až nepříjemné a spíše to bolelo.

Myslela jsem si, že to po uschnutí přestane, bohužel však nepřestalo. Po cca 20 minutách byl čas jít s maskou dolů. To šlo bez větších obtíží, jen pár míst, kde byla silnější vrstva jsem musela umýt teplou vodou. Věc, která mě nemile zaskočila byla podrážděnost pokožky, když jsem si ji večer čistila, tak mě pálilo tonikum i krém a opravdu to bylo nepříjemné. Maskám jsem nikdy neholdovala a po této zkušenosti se nejspíš nic nezmění.

Máte s touto maskou zkušenosti? Pokud ano, tak negativní či pozitivní?

2 komentáře:

  1. ešte som ju nevyskúšala :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY
    http://janesworldblog.blogspot.sk/2015/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji bohužel doporučit nemůžu, pokud se ji i přesto rozhodneš vyzkoušet, doufám, že budeš spokojenější ;)
      Děkuji za pozvání. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.