20. ledna 2015

Zimní oblíbenci 2014/15

Dnes mám pro vás pokračování čtvrtletní rubriky Oblíbenci, kterou  jsem se rozhodla zachovat, jen s tím rozdílem, že oblíbenci už nebudou jen kosmetika a móda, ale i věci z jiných oblastí. Tím myslím třeba jídlo, knihy, aplikace, home decor, hry apod. Doufám, že se vám tato upgradovaná verze bude líbit a jdeme na dnešní várku.


Začnu doplňky. Tuhle zimu jsem si absolutně zamilovala svoji čepici s ušima, kterou jsem si vyrobila sama. Do mrazů je naprosto super a navíc vypadá roztomile. Návod na čepici najdete zde.



Dalším mým oblíbeným doplňkem je vínový šátek s leopardím vzorem z Tchiba, který je naprosto boží úplně ke všemu. Je mega obří a to se mi na něm právě líbí - i v nejhorších mrazech se do něj můžu zabalit a není mi zima.


Další zimní nezbytností jsou beze sporu svíčky, kdo v zimě nepálí svíčky, jako by ani nebyl. Podlehla jsem i já a mám dvě zimní vůně a to s vůní svařáku a zimní přírody. Tyto svíčky jsou fajn, ale moc pokoj neprovoní, jsou spíš jen na navození takové té domácí pohody, kdy se zachumláte do deky, zapálíte svíčky, uvaříte si čaj a čtete knížku - není to idyla?


Co jsem zatím využívala méně je Keep Cup, který jsem dostala na Vánoce, ale musím říct, že je to super vychytávka. Pokud jste zmrzlíci nebo nestíháte tak jednoduše si uvaříte čaj/kafe vždy s sebou. Já osobně si nedělám čaj přímo do Keep Cupu, ale zaleju jej v obyčejném hrnku, počkám až trochu zchládne a pak jej teprve liju do Keep Cupu. Myslím, že pokud jste čajo/kafo/holici, tak tohle je určitě vychytávka přímo pro vás.


Teď zase něco z kosmetiky. Je pravda, že lak na vlasy moc nepoužívám, ale v prosinci bylo několik příležitostí, kdy jsem potřebovala, aby účes něco vydržel. Přesto jsem do laku nechtěla vrazit kdoví kolik peněz a volba padla na tento od Baley. Musím říct, že v poměru cena, výkon je naprosto skvělý. Stojí kolem 40 korun a vlasy drží dobře, jen dělá trošku krustičku, takže je potřeba jej nanášet z větší vzdálenosti.


V zimě mám taky poněkud horší pleť než jindy, proto je mým dalším favoritem Dermacol make-up cover. Už jste o něm také mohli číst článek (zde) a je zkrátka boží, pokud nevíte do jakého korektoru jít, tak tento rozhodně doporučuji. Jedinou nevýhodou je mastnější konzistence, takže majitelky mastnější pleti budou muset pudrovat.


Nehty jsou momentálně můj kámen úrazu. Nemám na lakování čas ani náladu a proto jediné laky, které jsem měla pořádně měla na sobě jsou Rimmel 60 Seconds: 703 white hot love a Oriflame Veryme Night Fever: silver. Oba jsou fajn, vydržely mi asi týden o svátcích, takže vzhledem k ceně slušný výkon.


Předposlední dva oblíbenci jsou z péče a to AVON tělové mléko s vůni švestky a vanilky a přírodní vazelína od Bione s vůní granátového jablka. Oba produkty oceníte hlavně v zimě, jsou mastnější a déle se vsakují. Tělové mléko navíc úžasně voní.



A jako poslední tu mám tip na chutný čaj, kterým je Loyd: Hot tea s příchutí kořeněného pomeranče se skořicí a hřebíčkem. Pila jsem ho skoro pořád a je výborný!


Jaké oblíbence máte zatím vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.