12. února 2015

Strory of my makeup life






V dnešním článku bych vám chtěla trochu přiblížit moje začátky s makeupem a vlastně i to jak jsem se k líčení dostala, a co mě přimělo psát o tom /a o milionu dalších věcí/ na blog. Ale dejme si to hezky od začátku, protože bez nějakého podkladu to nejde nikdy. Jak v makeupu, tak v životě.

Jako každá malá holčička jsem i já byla, veliká parádnice a snad na každé narozeniny jsem si přála nejrůznější dětskou kosmetiku, hřebeny, sponečky a další serepetičky. Takže za svá první líčidla můžu považovat, nějaké dětské kazety s kosmetikou. Většinou tam byly stíny, lesk na rty, polepky na nehty atp. Další část jsem tak nějak pochytila od mamky. Ta se vždycky líčila a pečovala o sebe. 

Ke kosmetice mě taky hodně přitáhl strýc, který mi na deváté nebo desáté narozeniny koupil dvoje stíny, řasenku a rtěnku. Pamatuji si, že jsem byla neskutečně šťastná, protože to nebyly nějaké dětské šminky, už to byla "dospělácká" kosmetika a s tou jsem si vystačila. V pubertě jsem taky často líčila kamarádky, znáte to, holčičí přespávačky jako by k tomu byly přímo stvořené. 

Hodně jsem se naučila taktikou pokus-omyl, která si myslím, je v tomto směru snad nejúčinnější. Zkrátka zkoušíte a trénujete, je pravda, že často to nevyšlo podle mých představ hned na první pokus, ale až na druhý, třetí, někdy i pátý. Zpočátku jsem používala jen stíny a nějaké lesky na rty, později přibyla řasenka, pak nastalo teenagerovské období, kterým si prošla snad každá dívka, a to orámované oko černou tužkou a tuna řasenky. Doteď sama sebe nechápu :D. 

A po "černém" období, jsem začala trochu víc sledovat blogerky a youtuberky a přišla jsem na to, že pro zvýraznění pohledu není nutné mít kolem očí černé kruhy, ale stačí přirozený stín do ohybu a trocha řasenky. Hodně mi ve vývoji také pomohl názor mamky na jednotlivá líčení, občas mi zkrátka řekla, že to co mám na sobě mi úplně nelichotí, a tak jsem došla ke svému nynějšímu umu. 

Po určitém čase jsem měla stále větší nutkání se se svou zálibou s někým podělit a při sledování různých blogů jsem si řekla, že bych to taky mohla zkusit. Po různých estrankách a blozích.cz jsem došla až k platformě blogger, která mi seděla úplně nejvíc a tak se zrodil můj nynější blog. Popravdě moc jsem mu nedávala naději na přežití, protože většina mých blogů mě přestala bavit, stejně tak rychle, jak jsem se pro ně nadchla. Nicméně CBF: Life by Caroline se mě drží už přes rok a doufám, že ještě dlouho bude.

Také doufám, že se Vám můj dnešní povídací článek líbil, a že mi dáte dole vědět, jaké byly vaše kosmetické začátky a kdo vás ovlivnil. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.