10. ledna 2015

L'ORÉAL Paris skin perfection 3 in 1 Purifying Micellar Solution


Dneska pro vás mám po dloooouhé době kosmetický příspěvek, který se bude týkat hodně diskutované věci a tou je, jak název příspěvku napovídá, micelárka od L'oréalu. Většina blogerek tvrdí, že je  srovnatelná se slavnou micelárkou od Biodermy. Biodermu jsem nezkoušela a popravdě to ani nemám v plánu.


Celý tento micelárkový boom přišel právě s touto od L'oréalu. Byla to, dle mého, první micelárka dostupná v drogeriích a nebylo blogu, kde by se ní nepsalo/nemluvilo. Já jsem se k jejímu vyzkoušení dostala až začátkem prosince a chtěla bych se s vámi podělit o své dojmy.

Začnu klasicky hodnocením balení. Design je minimalistický a jednoduchý, co mi přijde lehce revoluční je tvar lahvičky, který je dost hranatý a ne každému se líbí. Dávkovaní je jednoduché, lahvička má klasický "cvakací" uzávěr. Co mě trošku štve, je lití produktu. Přijde mi, že otvor je poměrně velký a tak mi často vyteče víc produktu, než potřebuji. Nevadí, s trochou zručnosti se to dá vychytat nebo přelít produkt do jiné lahvičky, teď už se dostávám k samotnému produktu, který je samozřejmě prioritní.


Výrobek slibuje odlíčení makeupu, odstranění nečistot z obličeje a zklidnění pleti v jednom kroku. Popravdě po prvních pár použitích jsem měla pocit, že jedinou věc, kterou dělá je zklidnění pleti, a to nežertuju. Po dalším používání jsem se s ním naučila i slušně odlíčit, ale musím říct, ač nerada, tak tahle micelárka nejspíš nebude nic pro mě a mou pleť. Odličování mi s ní trvá dlouho, pleť mi rozhodně nevyčistí a jediné za co ji můžu pochválit je skutečně pouze zklidnění pleti.


Opravdu jsem se snažila, aby se právě tento produkt stal mým oblíbeným, bohužel marně. Stávající balení dopoužívám, ale nemám pocit, že bych potřebovala další, klidně mě ukamenujte. Já to cítím takhle a můj názor mi nikdo nevymluví. Možná jsem jen měla přehnaná očekávání vzhledem k počtu kladných recenzí, ale možná mi tahle micelárka není souzena.

V jakém produktu jste se naposledy zklamali vy? Máte zkušenosti s touto micelárkou?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.