10. listopadu 2014

FOTD: Violet & grey smokey eyes


Po dlouhé době se hlásím s článkem. Opravdu se omlouvám, ale v poslední době toho bylo celkem dost a já se snažím využít každou volnou chvilku k odpočinku a relaxaci. Přesto jsem se odhodlala i k vytvoření tohoto looku, jehož námět mi v hlavě ležel už dost dlouho. Tak se na tyhle fialovo-šedé kouřovky vrhneme:

Jako první jsem použila bázi, poté na celé víčko světlý fialovo-šedý stín. Do vnějšího koutku a jedné třetiny víčka, přišel tmavší fialovo-šedý stín a do samotného záhybu jsem nanesla černý stín, v tenké vrstvě, aby působil jako šedý. Při ztrácení byl mým velkým pomocníkem pudr, který jsem použila místo světlého stínu. Oko poté stačilo orámovat černou linkou a zakončit řasenkou.


Zbytek obličeje už jsem nechala dost jednoduchý, aby nekradl pozornost očím. Makeup, korektor, pudr a trocha tvářenky na projasnění. Na rtech mám jen balzám na rty a voilá hotovo! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.