22. listopadu 2014

AVON Shimmering body lotion


Po dlouhé době, přicházím s kosmetickým článkem a tentokrát to bude o mazadlech. Hlavní hvězdou totiž bude třpytivé tělové mléko od AVONu, které jsem si objednala na zimu.


Začnu balením. To je v tomto případě naprostá klasika, tuba s pěkným potiskem a všemi potřebnými informacemi o produktu. Já osobně určitě shledávám výhodou šroubovací víčko, protože mám tu zkušenost, že klasické zacvakávací víčko se dá docela lehko zničit. Dále mě poněkud zarazila velikost otvoru, kterým se produkt dostává ven. Je opravdu obrovský.


Jak jsem později zjistila, je to kvůli duálnímu složení produktu. Nikde není napsaáno z jakého důvodu jsou tam dvě složky, ale dle mého je jedna složka hydratační a druhá ta třpytivá. Na obalu se píše před použitím protřepejte. Upřímně se na to vyprdněte a rovnou mléko nanášejte, ani po protřepání se složky nepromíchaly, takže pro mě úplně zbytečný krok. Já nanáším na pokožku obě složky a "promíchám" je až na kůži.


Teď už něco ke práci produktu. Krásně hydratuje a poněkud zvláštně voní, je to taková nevtíravá líbivá vůně, směs koření a vanilky. Trošku mi to evokuje blížící se Vánoce, ale možná mi to tak přijde jen proto, že Vánoce se už skutečně blíží. Ještě k té hydrataci, trochu déle se vsakuje a pleť je po něm mastnější, což by někomu mohlo vadit. Obsahuje zlaté třpytečky, které jsou poměrně vyrázné a po nanášení je nutné umýt si ruce.


Musím říct, že celkově jsem spokojená, jen je občas trošku otravné myslet na umývání rukou po aplikaci, toto tělové mléko ve finále hodnotím jako povedené.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.