15. listopadu 2014

Xmas wishlist 2014

Xmas wishlist

Dneska pro vás mám seznam toho co bych ráda našla pod vánočním stromečkem. Bohužel ty z vás, kdo sem chodí kvůli kosmetice, musím trošku zklamat z kosmetiky tam nemám nic. Je to dáno hlavně tím, že kosmetiky mám dost, vystačím si s ní, a proto nevidím důvod k tomu si kupovat další. A pokud mám pocit, že něco skutečně potřebuji, koupím si to v drogérii. Tak jdeme na to.

1. Tangle Teezer - na tento hřeben, jsem slyšela už tolik chvály, navíc jsem měla možnost ho i vyzkoušet na vlastní vlasy a opravdu je to zázrak. Nikde netahá a nenamáhá vlasy, a protože není nejlevnější, tak Vánoce mi přišly jako fajn příležitost, kdy ho chtít.

2. Cestovní hrnek KeepCup - jsem z těch lidí, kteří nesnídají a vím, že je to špatně, tenhle hrnek mi má pomoci k tomu abych se ráno dokopala k tomu udělat si teplý nápoj a něco zakousla, tak doufám, že mi pomůže.

3. Mons Kallentoft: Letní smrt - skandinávská detektivka, která je pokračováním série o inspektorce Malin Forsové, četla jsem první díl a úplně jsem mu propadla, takže na tuhle knížku mám opravdu zálusk.

4. Diář na rok 2015 - jak už víte, můj diář je moje pravá ruka a bez něj jsem jako bez hlavy, takže každoroční klasika.

5. Spodní prádlo, ponožky - další klasika bez které se Vánoce zkrátka neobejdou. Nicméně už potřebuji doplnit zásoby, takže se těším i na ponožky.

To by z mých přání byla všechna a dva dárky už mám doma. Tipnete si jaké? A co je na vašem vánočním wishlistu?

Collage was made via www.polyvore.com


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.