4. ledna 2014

FOTD: Silvestrovský party look 2013

Ahoj všem! Vítám vás i v roce 2014 na svém blogu a doufám, že se vám zde bude líbit zase o něco víc než loni. 

Dneska mám pro vás ukázku mého silvestrovského looku, který mi opravdu vydržel v nezměněné podobě do časných ranních hodin.

Abych pravdu řekla, letos jsem moc nevěděla co si namalovat a nechtěla jsem skončit s bláznivě třpytivýma kouřovkama. Takže jsem na to šla jinak. Spojila jsem klasiku s něčím neobvyklým a můj párty look byl na světě!

I když jsem se chtěla vyhnout kouřovkám, tak úplně se mi to nepodařilo. Kouřovky jsem zvolila v jemném hnědém provedení, ale místo báze jsem použila růžové Color Tattoo. To dodalo kouřovkám takový ten lesklý efekt, ale s mírou, nic šíleného.

Abych se na ten poslední den roku 2013 nějak odvázala, zvolila jsem ještě černé linky s menším ocáskem a oko jsem orámovala kajalovou tužkou. Pleť jsem sjednotila make-upem, zapudrovala, tvářím jsem dodala trochu barvy pomocí tvářenky a celý look zakončila šťavnatým leskem na rty.

Nebylo to nic složitého, ale i přesto to bylo efektní a splnilo svůj praktický účel, a sice nevypadat po dvou hodinách jako rozteklá zmrzlina na asfaltu :D



P. S.: Foťák skoro vždy "sežere" výraznost líčení, zvlášť teď na umělém světle. V reálu to bylo o trochu výraznější než jak se zdá z fotek.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.