12. ledna 2014

Vánoční dárky/ Co jsem dostala pod stromeček 2013

Napsání tohoto článku jsem zvažovala mnohem víc než obvykle a to hlavně z toho důvodu, že vánoční dárky se teď objevovaly na většině blogů. Nakonec jsem si řekla proč ne a dnes vám přináším aspoň stručný výčet toho co jsem dostala.

Začnu pro vás asi nejzajímavěji - kosmetikou. Tu jsem dostala hlavně pečující, takže hlavně vůně a sprchové gely, z dekorativní kosmetiky jsem sice nedostala nic, takže bude na mě si nějakou pořídit.

Oblečení jsem taky nedostala hromady, ale zato pár kousků o kterých vím, že je skutečně vynosím. Jmenovitě pak tričko Jack Daniel's s prodlouženou zadní částí, průsvitné květované tričko, termo tričko, tričko s dlouhým rukávem, jeany, šátek a pyžamové kalhoty. Ještě k těm jeanům, podívejte se na druhou fotku - jak můžete vidět na první pohled se tváří obyčejně, ale mají na sobě vyražený vzor květin. 

Dále jsem dostala 2 knihy (Milena Cajthamlová: Láska z plakátu, Gideon Defoe: Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou), hrneček, diář, kosmetickou taštičku, sadu náušnic a náhrdelníku, polštář, povlak na polštář a povlečení a nevyfotila jsem násady na zubní kartáček, ale to už je ta méně zajímavá část. 

To by bylo z mých dárků vše, musím říct, že jsem velmi spokojená a dejte mi vědět co jste dostali vy a jak jste se svými dárky spokojeni. :) 





4 komentáře:

  1. Ten polštář se včelou chci! =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ho musíš taky pořídit, já jsem ho dostala od boyfrienda ;)

      Vymazat
    2. Bohužel boyfrienda nemám a ani nechci no :D ... To radši oželím polštář :-/ :D.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.