24. ledna 2014

FOTD: Dark Blue Lady

Dnes jsem si pro vás připravila zimní variantu tohoto líčení. Nebylo to nic jiného než jenom použití tmavších barev základ byl však stejný.

Do vnitřního koutku jsem nanesla stříbrný stín, na plochu víčka potom středně modrý stín a do záhybu tmavý třpytivý stín, který krásně prohloubil pohled. Namísto tvrdých černých linek jsem zvolila šedou tužku, která modrou opticky oddělila, oči jsem zakončila řasenkou. Zbytek líčení jsem se pak snažila "zahřát" oranžovo-růžovou tvářenkou a růžovým leskem na rty. 

Jak už z několika předchozích postů víte, modrou, fialovou a zelenou ve většině líčení bojkotuji, ale musím uznat že tato tmavá ségra Blue Lady mě nadchla a opravdu se mi líbí. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.