29. prosince 2013

MATTE - Gabriella Salvete & Rimmel

Vždycky když hledáte nějaký základní produkt nebo kousek oblečení či doplňku, většinou to bývá běh na dlouhou trať a hledání toho pravého produktu se vám zdá nesplnitelné.

Na tuto dlouhou cestu jsem se vydala i já a to s tím cílem najít ten pravý pudr a make-up. Takže jsem při své návštěvě DM drogerie mířila rovnou ke stojanům s dekorativní kosmetikou a konkrétně k Rimmelu. Tam jsem jako první hledala pudr STAY MATTE na který jsem měla, díky Lou z GetTheLouk,  spadeno už delší dobu jen jsem se nedostala k jeho koupi.

Velmi mile jsem byla překvapena když u názvu pudr STAY Matte visela cedulka AKCE. Takže nejen,  že jsem sehnala ten co jsem chtěla ale navíc ve výhodné akci.

K samotnému pudru, vlastním odstín 001 Transparent, je krásně jemně namletý, na obličeji drží, nedělá fleky, zanechává "sametový" vzhled a opravdu ji zmatní což je hlavní důvod proč jsem po něm sáhla. :D Balení ujde, nic co by urazilo, ale nic co by nadchlo takže takový průměr. Zatím jsem s ním necestovala tak nevím jak mi bude vyhovovat po téhle stránce.

Dále se přesouvám k make-upu. Nejdřív jsem se rozhlížela ve stojanu Rimmelu a zaujal mě Stay Matte Liquid (zde), jenže můj odstín byl vyprodaný a odstín o jeden tmavší tam neměl tester, takže jsem si říkala, že na slepo do toho nejdu.

Nakonec jsem očima zabrousila do vedlejšího stojanu Gabriely Salvete a tam se na mě usmíval právě tento krasavec a po vyzkoušení vzorečku skončil v košíku. Mám odstín 01 sandy a make-up je středně krycí, lehce matuje a pleť po něm není nijak zatížená.

Kdyby vám ho někdo nandal bez vašeho vědomí na obličej ani o něm nevíte :) takže pro mladou pleť si myslím ideální. Nevím jaký bude na suché pokožce, protože přece jen mám pleť mastnější, ale pro ty z vás kteří máte mastnou pleť a nepotřebujete nějaké extra krytí bude tenhle make-up tím pravým.

Balení je skleněné s pumpičkovým aplikátorem a vypadá celkem bytelně. Mně osobně se líbí i minimalistické nápisy na lahvičce, není to nic co by řvalo: "Hele jsem makeup a jsem tady!" Za mě určitě palec nahoru!

Oba produkty jsem kupovala v akci pudr za 70,- a makeup za 130,-, jejich běžnou cenu tudíž nevím. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.