2. srpna 2013

Léto na CBandabitofF

Léto na blogu bude tak trošku rozhašené. Dnes mi skončila brigáda a o víkendu bych chtěla napsat a publikovat nějaký ten článek, možná jen fotky. Další týden od pondělí do čtvrtka by měly přibýt zhruba dva články, protože už v pátek odjíždím na dovolenou na jižní Moravu.

Máme v plánu tam strávit 4 dny, takže nic moc velkého, šlo nám jen o to vypadnout na chvilku ze stereotypu našeho domova. Teď si možná říkáte: "A co, že nebudeš doma? V každým lepším hotelu mají přece wi-fi!" Jenže my jedeme kempovat a i když v kempu kde budeme wi-fi pokrytí je, tak nemám v plánu tam někde běhat s tabletem a hledat signál, proto na tu dovolenou jedu, abych si odpočinula od všech těchhle vymožeností moderní doby.

Teď to zase neberete tak, že si budu hrát na trosečníka to ne, mobil s sebou mít budu, jenže mám sice "dotykáč", ale ještě jeden z těch starších typů tudíž nemám Android a vůbec je to moje 'hladítko' rádo, že se vůbec připojí. Tolik k nadcházejícím dnům. Co bude dál ještě nevím.

Každopádně v nejbližších šesti dnech očekávejte příval článků, nebo se o to alespoň budu snažit.
A poslední věcí je, že bych na blog chtěla začít dávat i svoje (teď to hodně nadsadím) 'umělecké' fotky. Baví mě totiž fotit, zatím jsem jen u přírody, sem tam zvířat, ale snažím se o zdokonalení. Jsem začínající amatér,  tak mě prosím hned 'nezbičujte' negativními názory. Píšu vám to sem jen proto, abych předešla případným otázkám na téma Ty měníš zaměření blogu?!! 
Pro tuto chvíli by to bylo vše a těším se u dalších článků. :)
K.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.