4. srpna 2013

Neony.

Jako každé léto jsem se i letos zamilovala do výrazných barev, a to hlavně laků na nehty. Mým posledním úlovkem jsou laky značky Gabrini. Jsou to neonově růžová a neonově oranžová.

pro zvětšení stačí na fotky kliknout

Koupila jsem si je, během své brigády, jeden vyšel za 33,-, takže jsem si říkala, že je zkusím a to i přes jejich neznámý původ. Nejspíš je to nějaká edice Elegant - Provitamin Nailpolish

Balení je relativně bytelné, skleněné korunované plastovým šroubovacím víčkem. Na nehtech jsem je měla zatím jenom jednou a můžu říct, že mě trošku zklamaly. Nevím jestli to je tím vedrem nebo už výrobou, ale oranžový má hustou konzistenci, kterou já osobně nemusím, špatně se nanáší a vytváří na nehtu 'hrudky'. Růžový je na tom o poznání lépe co se konzistence týče. 

Co jim ale nemůžu přít jsou barvy, ty jsou opravdu úžasné, krásně pigmentované a opravdu mají odstín jako na obrázku. Mou největší nespokojeností však není konzistence nebo výdrž (která se blíží 5 dnům), ale to co mi udělaly s nehty po odlakování. Nehty byly poničené, vytvořily na nich maličké 'šupinky' a moje už tak dost zničené nehty to odnesly ránou pod pás. Naštěstí, teď už vypadají zase normálně díky vyživujícímu krému na ruce a nehty.

Shrnula bych to pár větami. Od těchto laků jsem neočekávala mnoho, ale myslím, že jsou i levnější laky, které vám nehty neponičí. Za mě zklamání, ale možná to pár kapek ředila spraví. ( A co já vím, třeba mám jen už tak zničené nehty, že ty laky za to nemůžou, no nevím.)
Pokud vám hutnější konzistence nevadí můžete zkusit ten růžový, kdo máte poničené a lámavé nehty jako já, tak rozhodně NE. 

Q: A co vy? Co bylo vaším největším zklamáním v poslední době?
Užívejte si léto a mějte se krásně.
K.

OPRAVA:

Ty laky byly divné jenom příčinou vedra, když jsem je zkoušela podruhé (to už nebylo takové horko) tak se s nimi pracovalo normálně. 

Osobně si stejně myslím, že lak by neměl houstnout v závislosti na počasí, proto můj verdikt zůstává stejný. 













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.