27. července 2013

Colours of the rainbow TAG

Ahoj!
Dnes jsem si pro vás připravila TAG Barvy duhy. Tento TAG  spočívá v tom, že od dané barvy vám ukážu nějakou věc, nemusí být čistě kosmetická, a možná vám k ní něco málo řeknu. Tak se na to vrhneme :).

První barvou duhy je ČERVENÁ. Moje oblíbená červená věc, která mě napadla jako první je lak na nehty Make my day. Více jste se o něm mohli dovědět tady.

Další barvou duhy je ORANŽOVÁ, k té jsem vybrala můj poslední dobou nejpoužívanější balzám na rty Orange Kiss, který jste už taky mohli vidět zde.

Následuje ŽLUTÁ, popravdě mi tahle barva dala docela zabrat, protože jsem vám  nechtěla ukazovat opalovací krém, nakonec jsem vybrala Zázračný kelímek od Oriflame (Vanilla). Jedná se o takovou multifunkční vazelínu jak na obličej tak tělo. Nejvíc jej používám v zimě. 
není tak úplně žlutý, ale snad mi to odpustíte ;) 

Za žlutou je ZELENÁ, tady vám ukážu šampon a kondicioner na vlasy od Garnier Fructis, brzy se o nich dozvíte víc.


SVĚTLE MODRÁ byla taky celkem oříšek, po pěti minutách přemýšlení jsem sáhla po mojí favourite řasence Super SHOCK Max od Avonu. Obal není čistě světle modrý, ale tohle byla nějaká jarní limitovaná edice, klasicky světle modrý je.


Jako TMAVĚ MODROU tu mám svoji nejnovější vůni PUR BLANCA Elegance. Uznávám, ta tekutina jako taková není modrá, ale jednoduše mě napadla jako první. 

Zástupcem FIALOVÉ se staly náramkové hodinky, které jsem dostala k Vánocům. 

U RŮŽOVÉ bych vám mohla ukázat spoustu věcí jako jsou rtěnky, stíny, laky na nehty nebo tvářenky a právě tvářenku jsem se rozhodla sem zařadit. Mám ji ráda, není nijak křiklavá, jednoduše dodá pleti jen zdravý nádech. 

Poslední částí tohoto tagu je nějaká VÍCEBAREVNÁ věc. Za mě je to paletka stínů od vietnamců, která má nádherně pigmentované barvy a skvělou výdrž.

Doufám, že se vám TAG líbil a bavil vás.
Zatím se mějte a těším se u dalšího článku.
 K.
P.S.: Omlouvám se, za kvalitu fotek. Pro jejich zvětšení na ně stačí kliknout. :) 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.