31. srpna 2013

Šampon.

Nemám ráda svoje vlasy! Nevadí mi ani tak jejich barva, jako textura. Vlasy mám poničené s roztřepenými konečky a bohužel rychle se mastící :(.

Jenže rychle se mastící nebyly vždycky, se začátkem puberty, kdy se tělo začne měnit se mi vlasy začaly více mastit, nic neobvyklého, říkáte si. Jenomže, když jsem byla mladší tak jsem samozřejmě nevěděla o věcech týkajících se pečující kosmetiky tolik jako dnes, tudíž jsem neznala ani to, že šampony se mají střídat. A to byla ta chyba.

Zhruba rok a půl jsem používala ten samý šampon a kondicionér, a jak mi to vrátily moje vlasy? Ano, hádáte správně, tím, že se začaly mastit. Takže vlasy si myju skoro každý den a zlepšení žádné. Momentálně používám Garnier Fructis Posilující šampon a kondicionér, je to úžasná dvojka a trošku mě mrzí, že je budu muset nahradit, ale třeba se k nim časem vrátím.

A co se týče těch mých roztřepených konečků, chtěla bych zkusit Panthene sérum na roztřepené konečky Splits Ends Rescue, tuším, a proto se ptám vás: Máte s tímto sérem nějaké zkušenosti? Jak jej hodnotíte? Nebo máte jiný osvědčený produkt na roztřepené konečky, který byste mi mohli doporučit? Budu vděčná za každou radu.

K samotným produktům, vlasy jsou méně mastné, příjemně voní, ale na jejich textuře se nezměnilo nic. Pokud máte normální vlasy, určitě doporučuji, ale na moje zničené vlasy už mi asi nepomůže zhola nic :D. 
Mějte se krásně, nesmutněte kvůli konci prázdnin a já se na vás těším zase příště.
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.