30. srpna 2013

New in.

Minulé dva dny pro mě byly ve znamení nákupů, celé to začalo botami a skončilo u několika nových kousků, většina jich byla ve slevách o to větší z nich mám radost a nelituji jejich koupě.
Boty: Nike WMNS City Court VII, Sportisimo
Ano, začalo to botama a ty jsem si nakonec taky pořídila.
F&F

Dva svetříky, růžový je hruběji pletený a plně splňuje mé požadavky které jsem na takový svetřík měla. Oba budou skvělé na podzim/zimu. :)
Takko Fashion
Takko Fashion
Košile a hadí kalhoty. Konečně jsem si do skříně pustila i jiné zvíře než jen šelmy. :) A růžová košile bude perfektní jak sama o sobě tak na vrstvení s tílkem.  

Q: Vyrážíte taky na nákupy ve slevách ? :)
    Jaký je váš poslední ulovený kousek? 
Mějte se krásně a těším se u dalšího článku. 
K.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.