21. srpna 2013

TAG: 5 kosmetických produktů, bez kterých nemůžu žít

Dneska další TAGovka, tentokrát o tom, bez kterých  pěti kosmetických produktů se neobejdu.

1. Řasenka
To je snad úplně bez debat. Když už mám nouzi, vždy sáhnu alespoň po řasence, která dodá mým očím šmrnc. Nejoblíbenější jsou Super SHOCK a Super SHOCK Max od AVONU.  V poslední době mě hodně láká vyzkoušet nějakou s kónickým kartáčkem (tzn., široký kartáček se směrem ke konci zužuje). Máte nějaký tip? 

2. Korektor
Vzhledem k tomu, že nemám dokonalou pleť jako z Photoshopu, je sem tam nějaké krytí potřeba. Obzvlášť na pupínky a jizvičky po akné. Proto zde korektor nesmí chybět. 

3. Tužka na oči
Navazuje na bod č. 1, moje nevýrazné oči se po použití tužky stanou dominantou mého obličeje a musím říct, že oči jsou jedna z věcí, které mám na svém těle ráda. Tudíž na ně ráda upozorním.

4. Balzám na rty
Vysloveně nesnáším vysušené rty a rozpraskané rty. V zimě je to nejhorší v tom, že mám nutkání si rty olizovat a všechno to pálení je pak ještě horší. A navíc balzám ani nezabere tolik místa, tudíž jej mám vždy po ruce.

5. Krém na ruce
Stejně jako nesnáším popraskané rty, nesnáším i suché ruce a nějaké ‚mazadlo‘ se snažím mít vždy u sebe. A pokud bych měla přežít s těmito pěti produkty, dá se použít jak na obličej, tak na celé tělo. 

To by dneska bylo vše, mějte se krásně užívejte poslední dny prázdnin a těším se u dalšího článku.
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.