9. listopadu 2013

Tělové spreje/ Body sprays

Používáte tělové spreje? A jaké je vlastně jejich využití? Někdo je používá jako osvěžovač vzduchu, jiný po koupeli na provonění těla a další jako voňavku.

Já jsem asi kombinací těchto tří lidí, protože tělové spreje používám všemi třemi výše uvedenými způsoby. Primárně, je však používám jako "přenosnou voňavku" ( můj název :D ). A tohle označení znamená, že tělový sprej je pro mě něco jako pro jiného atomizér.

Tělový sprej je pro mě voňavá tekutina v plastovém, či plechovém obalu, kterou můžu hodit do kabelky, aniž bych musela mít strach z toho, že se mi rozbije flakonek. Skvělá varianta pro ty, kterým se nechce přestříkávat jejich parfém do atomizéru. Včetně mě.

Nejraději mám tělové spreje od značky AVON a v současné době vlastním ten s vůní třešňového květu a s vůní melounu. O tom třešňovém jsem vám psala už tady, tak to nebudu nějak víc okecávat. Snad úplný opak třešňového je ten melounový.

Nejenže krásně voní, ale navíc voní i dlouho! Když ho použiji na sebe tak ho ze sebe cítím a když ho použiji jako osvěžovač vzduchu, můj pokoj je dlouho provoněn melounovou vůní. Ta se sice na zimu moc nehodí, ale i tak se ho nemůžu nabažit. :)

Q: Máte nějaké oblíbené tělové spreje? :)



 Omlouvám se za sníženou kvalitu fotek, ale jak jsem psala podzimní světlo fotkám nepřeje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.