21. listopadu 2013

Best of my makeup collection 2013

Jak už název článku napovídá, dnes to bude o mých nejoblíbenějších produktech, které vlastním. Pomyslně jsem si je rozdělila do několika skupin: pleť, oči, rty a péče.

To by bylo na úvod asi vše a teď už k těm nejlepším produktům. Začínám s pletí, tady je mým nejoblíbenějším produktem gel - krém od Avon Care a opravdu jsem s ním spokojena. ( více jste si o něm mohli přečíst tady. To by k obličeji bylo vše, protože svůj 'best of' makeup stále hledám, tak snad někdy v budoucnu už budu mít nějaký takový objevený.

Na očích se, na rozdíl od pleti, dost vyřádím. Oči si zvýrazňuji velice často a ráda, protože si myslím,  že mi to sluší a oči jsou část na kterou ráda upozorním. Největší 'bestofkou' jsou samozřejmě Color Tattoo v odstínu 65-Pink gold. Je to opravdový držák a sahám po nich vždy v případě nouze. 

Dalším produktem na který nedám dopustit jsou oční linky ve fixu od Essence I ♥ PUNK, krásně se s nimi kreslí, jsou vhodné i pro naprosté začátečníky a na oku vydrží celý den. Od Essence je i další produkt který patří k mým best of a to je báze pod oční stíny I ♥ STAGE, báze sjednotí víčko, stíny se neslévají a opravdu vydrží déle. 

Posledním zástupcem do kategorie oči je kajalová tužka na oči od Oriflame, je krásně pigmentovaná, měkká dobře se rozmazává a skvěle drží. V poslední době ji nepoužívám tak často, ale stále se k ní ráda vracím. 

Na rty je mým naprostým oblíbencem Zázračný kelímek od Oriflame. Rty vyživuje a dodá jim potřebnou sílu, když bych si měla vybrat pouze jeden produkt na rty tak by to byl určitě tento balzám.

A nakonec je tu péče sem jsem zařadila výživné tělové mléko od Nivey. Tohle je mléko je můj zimní miláček a bez něj nedám ani ránu, pokožce dodá potřebnou hydrataci a není po něm mastná. 

A to je vše přátelé, určitě mi dejte vědět jaké produkty jsou vaše "bestofky" a já se budu těšit příště.  
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.