3. listopadu 2013

FOTD: Violet eyes

Je zvláštní, že ačkoliv je fialová jednou z mých nejoblíbenějších barev, v líčení ji bojkotuji podobně jako modrou. Proto jsem se rozhodla, že letos se vynasnažím právě tyhle 'bojkotované' barvy zařadit do mých líčení a dát jim šanci stát se plnohodnotnými barvami mé kosmetické sbírky stejně jako je to například hnědá nebo černá.

Je proto hodně pravdepodobné, že fialových líčení zde uvidíte ještě několik. Tohle konkrétní je spojení přirozrných barev a již několikrát zmiňované fialové. Vnitřní koutek je zahalen do růžových Color Tatto, střed víčka pokrývá jemná béžová a do záhybu jsem použila šedou na kterou jsem navrstvila tmavě fialovou a ztratila ji směrem k obočí. Tím jsem vytvarovala oko a kolem linie šedofialové jsem nanesla světlou šeříkovou.

Protože fialová není z přirozených barev, oko jsem barevně 'oddělila' pomocí černé linky, samozřejmě celou práci jsem zakončila řasenkou. Zbytek je pak už velice jednoduchý, tónovací krém, růžová tvářenka a na rty balzám nebo rtěnka v odstínu 'moje rty, ale lepší'.

Tramtadadá hotovo! Tak co myslíte, dá se fialová zapojit do běžného líčení?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.