10. listopadu 2013

Get BIG Lashes!

Řasenka je jeden z produktů, který se doporučuje snad úplně nejhůř ze všech. Každý na ni má jiné požadavky a každý má trošku jiné řasy. Proto tento článek neberte ani tak jako recenzi, jako spíš můj názor a moji zkušenost s touto řasenkou.

A o které že je řeč? O řasence Essence: Get BIG Lashes - volume BOOST mascara, je to zatím poslední přírustek do mojí kosmetické taštičky a nahradila mou oblíbenou Super Shock Max od Avonu.

Tuto řasenku jsem si pořídila proto, že už mě nebavilo vždy měsíc čekat na objednanou SS Max a rozhodla jsem se najít svou oblíbenkyni z drogerie. A pravděpodobně jsem ji i našla.

Na začátek jsem chtěla něco levnějšího, abych zjistila jestli s drogérkovými řasenkami budeme kamarádi, či ne. A tahle Essence řasenka mě, milí přátelé, opravdu ohromila. Za svou cenu (60 Kč) je jí 12 ml a navíc v poměru cena-výkon je skvělá. Je to objemová řasenka, má velký kartáček(to já ráda) a řasy opravdu krásně natočí,prodlouží a i po celém dni nošení neopadává pod oko a při odličování taky nemám problém.

Co mi trošku vadí je, že má štětinový kartáček, ale jde spíš o to si zvyknout s ním pracovat (co si budeme nalhávat minimálně 3 roky, jsem štětinový kartáček nedržela v ruce :D ). Jinak jí opravdu nemám co vytknout. Pravděpodobně to není moje poslední Essence řasenka, protože tato mě opravdu nadchla natolik, že až se budu blížit k jejímu spotřebování, nejspíš se zase zastavím u stojanu Essence.

Edit: Po delší době používání začala lehce opadávat, takže můj názor na ni už není tak nadšený.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.