17. listopadu 2013

Christmas gifts

Ano už je to zase tady, všemi očekávaný čas Vánoc se opět kvapem blíží. A že nemáte vůbec tušení čím udělat radost svým blízkým? Tak právě pro vás tady mám pár tipů:
  • knihy - pokud máte v rodině nějaké knihomoly věřte, že darovaná kniha jim udělá obzvlášť radost
  • kosmetika* - tohle je většinou moje cesta, každému koupím něco z drogérie a Vánoční dárky jsou vyřešeny a myslím si, že třeba sprchový gel nebo tělové mléko nikdy neurazí
  • oblečení - tady opatrně měly byste dobře znát vkus toho druhého a spíš než na samotné oblečení se zaměřte na doplňky prsteny, náramky, šály a tak dál..
  • svíčky - naprosto univerzální dárek, u mě jsou na tom svíčky podobně jako věci z drogérie - neurazí 
  • fotky - darujte společnou vzpomínku, fotku v pěkném rámečku a s věnováním, no řekněte že by jste takový dárek nebrali?
  • elektronika a příslušenství - staršího sourozence jistě potěší nová sluchátka nebo mp3 přehrávač
  • parfémy - tady je to o vkusu (spíš teda o čichu) každého
  • dárkové balení čajů - skvělá volba pro prarodiče (to však neznamená, že stejnou radost to neudělá někomu jinému)
  • DVD, CD - oblíbený film nebo hudba je víceméně sázka na jistotu
  • hračky - pro mladší sourozence jako dělané
* Ještě něco málo ke kosmetice. O tom, že kosmetika neurazí, myslím tím hlavně takovou tu běžně dostupnou kosmetiku. Samozřejmě se dá předpokládat, že pokud dostanete dárkovou kazetu za 3 000 Kč budete z ní mít pravděpodobně obrovskou radost. Tak prosím berte moje názory s nadhledem a neutlučte mě argumenty. Všechno jsou to mé názory na danou věc a tak je prosím respektujte.

To by bylo pro dnešek vše, doufám že vám moje tipy aspoň malinko pomohly a těším se zase příště. 

Christmas gifts
polyvore.com

1 komentář:

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.