30. září 2015

Quick info: DMko válí :D


Ahoj! Dnes tu mám pro vás jen takové rychlé info o nějakých novinkách, které mě zaujaly při včerejší návštěvě DMka a rozhodla jsem se o ně s vámi podělit.


 DM drogerie se v poslední době docela dost vytáhla s nabídkou svého sortimentu. Všechno začalo inovací v podobě štětců, čističe na štětce nebo "tangle teezeru". Teď to ale vypadá, že inovují i co se týče nabídky značek. Jako první jsem zcela nadšená z nabídky Batiste suchých šamponů, vždy jsem na ně viděla velkou chválu, ale neměla jsem možnost je vyzkoušet protože se daly sehnat jen ve větších drogériích jako je Douglas nebo Sephora. Teď je docela široká škála k dostání právě v DM drogerii co jsem jen letmo postřehla tak nějakých 6 druhů, které zahrnují i ty "vylepšené" pro brunety a blondýny. navíc za cenu 119,- Kč mi to opravdu nepřijde jako nějaká mega investice, když vezmu v potaz, že opravdu fungují.

Shodou náhod jsem si jeden Batiste koupila i v UK s tím, že u nás se k nim nedostanu a vidíte, jako by mi někdo seslal dar z nebes :D.

Další produkt, který mě určitě zaujal je Labello (Nivea) máslo na rty. Snad ani nespočítám kolikrát už jsem si tuhle potvůrku chtěla objednat z internetu, nicméně pokaždé jsem si to rozmyslela. Až dopotřebuju některé z patlátek na rty, co mám doma, tak si určitě pro nějaké skočím.

Posledním hodně diskutovaným produktem jsou EOS balzámy, které určitě spoustu lidí potěší, jenom mě nechávají celkem chladnou vzhledem k jejich ceně. Popravdě mi přijde úplně zbytečné dávat 170 korun za obyčejný balzám na rty jen proto, že je na něm napsáno EOS. Nikoho však od koupě nezrazuji, jen podávám můj názor. ;)

Která z novinek nejvíce zaujala vás? A postřehli jste některou z nich v drogérii?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.