12. září 2015

"Štětec, houbička nebo prsty?"


Dnešní článek bude tak trochu o trojitém souboji mezi nástroji na aplikování makeupu. Dozvíte se proč jsem nepoužívala štětec, proč jsem začala a jestli vidím nějaký rozdíl mezi nanášením makeupu štětcem, houbičkou nebo prsty. Tak jdeme na to. :)


Dlouhou dobu jsem pro nanášení makeupu používala hlavně prsty, sem tam houbičku, ale to opravdu jen málokdy. Stačilo mi to a výsledek makeupu naneseného prsty mi přišel dostatečně dobrý. Měla jsem pocit, že žádným nástrojem si makeup nenanesu tak dobře jako právě prsty. Nicméně po zakoupení makeupu Affinimat od Maybelline, který má tekutější konzistenci, mi aplikace jako houbičkou, tak prsty přišla naprosto strašná. Nevím proč, ale řekla jsem si, že tenhle makeup k sobě zkrátka potřebuje štětec a bylo to správné rozhodnutí.

Možná se ptáte proč jsem se štětcům tak vyhýbala. Odpověď je jednoduchá a možná šokující - nevěřila jsem jim. Opravu jsem nevěřila tomu, že štětec mi zaručí lepší výsledky než prsty. Prsty nebo i houbičkou jsem makeup mohla do obličeje vpravit teplem svého těla a myslela jsem si, že štětec tohle zkrátka nepřekoná, ale ejhle on to překonal a to naprosto bravurně.

Štětec, který jsem si pořídila jako parťáka mého makeupu je od Ebelin, privátní značky DM a je to 2 v 1, což mi přijde naprosto super např. na cestování, ale i na běžné používání doma. Jedna část je určena na aplikaci makeupu a druhá na pudr, ale stejně dobře se dá použít i např. na tvářenku. Štětec je krásně jemný a makeup zapracuje naprosto dokonale. Díky jeho tvaru se s ním dá dobře dostat i do oblasti pod očima, část na pudr je taky skvěle použitelná a pudr tak na pleti vytvoří sametový vzhled.

Po vyzkoušení štětce musím zpytovat svědomí a uznat, že aplikace makeupu pomocí štětce je opravdu jednodušší a čistější než prsty nebo houbičkou. Navíc se dá skvěle vyčistit, takže se v něm nehromadí bakterie jako třeba ve zmiňované houbičce.

Štětec mě stál 179,- Kč a za poměr x výkon jej můžu směle doporučit. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.