5. září 2015

Maybelline AFFINIMAT + Catrice LIQUID CAMOUFLAGE


Po dlouhé době se hlásím zpět s kosmetickým článkem a to hned s dvěma produkty. Tentokrát se zaměřím na pleť. Pokud mě sledujete déle určitě víte, že dlouhou dobu jsem používala make up Gabriella Salvete MATTE (článek zde), který byl zároveň mým prvním lepším makeupem. Byla a stále jsem s ním spokojená, ale už začíná dosluhovat, takže bylo za čase poohlédnout se po něčem novém.

Původně jsem šla do drogérky s tím, že si pořídím Better Skin, nicméně po zjištění jeho ceny jsem rychle obrátila a hledala jinou variantu. Do oka mi padl právě AFFINIMAT od Maybelline. Po dlouhém vybírání odstínu jsem konečně našla ten správný a tím se stal odstín 14 creamy beige. Pro mou pleť je naprosto ideální a krásně mi sedí. Ale teď už k samotnému hodnocení make upu. 

Makeup je hodně tekutý proto opatrně s dávkováním snadno to přeženete, je krásně lehký a má nižší střední krytí. Dle mého názoru je vhodný zejména pro ty z vás, které potřebují sjednotit tón pleti a netrpí na akné. Už i díky jeho názvu je jasné, že je vhodný na mastnou pleť, kterou krásně zmatní, nicméně je fajn to ještě pojistit pudrem pro delší výdrž ;).

Balení je ve tvaru tuby, jen bez pumpičky, což mě trochu mrzí, protože jak už jsem psala, kvůli tekutější konzistenci je to s dávkováním trošku složitější. Jinak je balení černé matné s průhledným "okýnkem" díky kterému vidíte nejen odstín makeupu, ale také jeho množství, což mi přijde naprosto super. A další plusové body dávám určitě i za to, že při koupi nového makeupu je hrdlo zalepené kouskem alobalu podobně jako třeba pasta na zuby, máte tak jistotu, že jste skutečně první kdo makeup používá. 


Nicméně makeup ne vždy zakryje všechny nedokonalosti a proto je nutné použít korektor. Po dlouhé době používání Dermacol Makeup Coveru jsem si pořídila Liquid Camouflage od Catrice, což je tekutá verze jejich slavného kalíšku. Mám jej v odstínu 020 light beige, což je krásná světlá barva pro všechny se žlutým podtónem. Díky své barvě se dá použít i na projasnění. 


Krycí schopnosti jsou naprosto skvělé, korektor krásně kryje, stačí ho opravdu malilinké množství a lehce se roztírá, má klasický aplikátor, díky kterému se pohodlně nanáší na celý obličej. Balení má 5 ml, což je naprosto dostačující množství. Víčko produktu avizuje nápis waterproof, s tím až tak souhlasit nemůžu, ve vodě jsem jej sice nezkoušela, ale proti potu svůj boj prohrál. Na běžné používání je však skvělý a já jej můžu směle doporučit. 

Kombinací těchto dvou produktů tak získám naprosto dokonalý finish, které jsem si zamilovala. A co vy? Jaké produkty jsou momentálně vašimi oblíbenými? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.