23. srpna 2015

DIY Super - personalized gift || Jak na personalizovaný dárek


Na dnešní článek jsem se moc těšila, ale z důvodu toho, že se jedná o dárek, jsem se s Vámi o něj nemohla dřív podělit. Nicméně určitě to znáte všichni, jdete na oslavu narozenin, potřebujete dárek, ale nějak moc nevíte co a jen čokoláda nebo lahvinka Vám přijde málo. Tady je můj malý tip jak si s tím trochu pohrát a nezruinovat svou peněženku.



Tento dárek mám pro sestru mého přítele a jedná se o box se sladkostmi, sprchovým gelem a balzámkem na rty. To všechno v krabičce a sladěno do jedné barvy - červené. Při troše kreativity si myslím, že tohle lze udělat téměř v každé barvě, třeba v modré, žluté apod. A teď už k samotnému návodu.

Budeme potřebovat:

  • box (Já jsem použila obyčejnou krabici na zákusky, kterou v rozloženém stavu seženete v papírnictví - rozměr složené krabice cca 20 x 20 cm, výška cca 10 cm, použít však můžete cokoli, např. krabici od bot, nějaký dekorační košík atd.)
  • fixy, tužky
  • ozdoby na vrch krabice
  • ubrousek nebo nějakou tkaninu jako "výstelku"
  • blahopřání (to můžeme podle stupně vlastní zručnosti i vyrobit)
  • náplň krabice (sladkosti, pochutiny, menší dárečky - Já jsem krabici naplnila plechovkou coly, jahodovými bonbóny, müsli tyčinkou, sprchovým gelem, balzámem na rty a později jsem přidala čokoládu)


Dále už podle fantazie:
  • balónky, konfety 
  • balicí papír
Postup: 

1. Jako první ozdobíme krabici. Můžete ji pouze pokreslit fixou jako já nebo ji nějak polepit nebo celý hotový balíček později zabalit do balicího papíru. Já jsem ještě na víko krabice připevnila květinu, kterou jsem si vyrobila. 

2. Po složení krabice se vrhneme na ozdobení jejího vnitřku. Jako výstelku použijeme ubrousek nebo nějakou textilii. Poté dovnitř na víko připevníme přání, vyfouklé balonky nebo jiné ozdoby, které máme. Já jsem pro větší pevnost sešila boky krabice kancelářskou sešívačkou.

3. Hotovo! Teď už zbývá krabici jen nějak naplnit a její náplň naaranžovat.


Líbí se Vám personalizované dárky? Chtěli byste nějaký podobný dostat? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.