5. února 2014

Bi-phase Cleanser Mixa


V článku o mé odličovací rutině jsem vám ukazovala odličovač od Avonu, který, dle mého názoru, je celkem na nic. Pořádně neodličuje, a to by měla být u odličovače funkce číslo jedna.

Rozhodla jsem se tedy pro pořízení jiného produktu, a do oka mi padl tento od Mixy. Hlavně tedy jeho dvoufázové složení, kdysi dávno jsem měla dvoufázový odličovač od Nivey a byl skvělý, jelikož jsem chtěla vyzkoušet něco nového tak namísto Nivey jsem sáhla po Mixe, která dělí ženy, dívky a slečny do dvou táborů. Jeden Mixu miluje a druhý nenávidí a možná i tohle bylo podnětem k tomu si Mixu pořídit, abych si na ni udělala názor. Dost tedy povídání a vzhůru na hodnocení produktu.

Začnu obalem, který je decentní a docela se mi líbí, obsahuje 125 ml produktu, což je u odličováků celkem standardní velikost. Obal taky hlásá spoustu funkcí, které zní: vhodný na citlivé oči a oční víčka a pro nositelky kontaktních čoček, odstraňuje make-up bez drhnutí, idální na vodě-odolný makeup, hypoalergenní, bez alkoholu a parabenů. Do této chvíle si snad nikdo nemůže stěžovat, jenže až dojde na samotné odličování taková idylka to není.

Není to o tom, že by neodličoval. Odličuje celkem slušně a mnohem lépe než výše zmíněný Avon, trochu problém mu dělají linky ( a to prosím ve fixu od Essence, ne žádné gelové od kdovíjakých značek). Můj největší problém nastává ve chvíli, kdy se dostane do kontaktu s očima, lehce štípe. Nevím jestli je to jen u mě nebo u každého, ale přijde mi, že odličovač na citlivé oči by rozhodně štípat neměl.

Nicméně jeho hodnocení je ve směs kladné a určitě ho dopoužívám, protože většinou se odlíčím a pak jdu do sprchy takže ho stejně smyji. Není nepoužitelný, ale určitě nebudu mít nutkání si ho pořídit znovu.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.