22. února 2014

My B-Day presents 2014


Včera jsem oslavila své sedmnácté narozeniny a v dnešním článku jsem se rozhodla ukázat vám co jsem dostala.

Z kosmetiky jsem dostala taštičku Adidas s parfémem a tělovým sprejem. Vůně je to krásně svěže ovocná, takže bude ideální na léto. Taštičku zase využívám na ukládání všech těch "strašně důležitých věcí" , které nosím v batohu (hřeben, tělový sprej, krém na ruce, balzám na rty, sluchátka atd.) a bez kterých se většina žen neobejde ;)

Dárek, který mě potěšil asi nejvíc je kniha na recepty a náhradní listy do ní. Jsem z ní naprosto nadšená a díky ní si můžu sestavit vlastní kuchařku. Celá kniha je rozdělená do několika oddílů (např. Polévky, Předkrmy, Drůbež, Ryby, Zákusky atd.) a vždy na první stránku na které je i název oddílu si můžete vypsat názvy receptů, které v dané kategorii máte. Na jednotlivých stránkách je potom předepsaný Název receptu, Ingredience a Příprava. 

Můj oblíbený recept na Pizza šneky z listového těsta.

Tady můžete vidět jednotlivé oddíly a stránku s obsahem.
Dalším dárkem, o kterém jsem však věděla, byl náramek z Avonu. Je krásný a moc se mi líbí, jako přívěsek je na něm sovička a malý fialový kamínek. Hlavně se mi líbí, že je do zlaté barvy, takže konečně mám k čemu nosit svoje zlaté náušnice. :)

Ještě k náramku. Docela mě zajímalo jak přijde zabalený a musím uznat, že jsem byla dost překvapena, když přišel v krásné krabičce a na té krabičce je fajn, že tu bílou část s logem AVON můžete sundat a máte obyčejnou černou krabičku.

A to nejlepší nakonec. Musím říct, že přítel mě tedy skutečně dojal. Dostala jsem od něj krásný dort a opravdu jsem to nečekala. Říkáte si co je nečekaného na dortu k narozeninám? Ale já dort nedostala už dobrých 6 let, takže přítel mě skutečně překvapil.
Není nádherný? 
Prosím neberte tento článek, jako chlubení, chci vám jen umožnit trochu nahlédnout do mého života i jinak než jen přes kosmetiku. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.