13. prosince 2013

Xmas wishlist 2013

Napadlo mě, že by vás možná zajímalo co bych chtěla letos najít pod stromečkem a rozhodla jsem se sepsat svůj vánoční seznam přání.

Letos jsou na mém seznamu více méně praktické věci a nějaké blbinky šly stranou. Jen se přesvědčte sami.
  •  náhradní hlavice na zubní kartáček - můj kartáček nutně potřebuje nové hlavice a byla to úplně první věc co mě napadla ve spojení s tím co chci na Vánoce
  • lyžařské rukavice - jsem vášnivý lyžař a sjíždění sjezdovek miluju, jelikož mi ale většinu mých rukavic znárodnil můj bratr musím psát letos o další
  • diář - celkem klasika, přišla jsem na to že organizovat si život a mít ve věcech systém není tak úplně na škodu
  • voňavka - klasika, kterou nacházím pod stromečkem každý rok
  • oblečení, spodní prádlo - tím se nedá celkem nic zkazit a v posledních letech jsem se naučila mít i z ponožek radost :)
  • šátek - ten vím už teď, že pod stromečkem najdu a strašně se těším až ho budu moct nosit! :)
  • sada z Avonu (sprchový gel, tělové mléko + tělový sprej) - sprcháč a tělové mléko jsou miniaturky, takže si je plánuji vyhradit na cestování :)
To by bylo vcelku vše, nejsou to nesplnitelné věci a já doufám, že jich tam většinu najdu.

Co si pod stromeček přejete vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.