22. prosince 2013

Vánoční líčení/ Můj tip 2013

Dneska Vám přináším můj tip na štědrovečerní líčení. Řeknu vám, že moje Vánoce jsou každoročně plné dilemat. Pokud vím co si obléknu, tak nikdy nevím co si nalíčit a když vím co si nalíčím tak nevím co si obléct. Většinou teda nevím co si obléct, ale letos jsem měla štědrovečerní outfit vymyšlený rychle a bez větších obtíží. Zato líčení, to byl oříšek. 


Nejdřív jsem chtěla zlato-černou dvojitou linku. Zkusila jsem si ji nanečisto a nebylo to úplně ono. Potom jsem si vymyslela zlatá víčka zmatněná pomocí hnědé a k tomu černou linku. Taky to nebylo ono. Až v pátek mě napadlo, že vyzkouším klasiku ve spojení s něčím neotřelým. 


A vzniklo z toho tohle. Tmavě modrá víčka (která jste mimochodem mohli vidět zde) se zlatým stínem uprostřed a k tomu klasická linka. Konečně něco co mě zaujalo a ohromilo svým vzhledem. Jo, to je to pravé co myslíte?

P.S.: Můj vánoční outfit bude black&white, takže tohle bude skvělým okořeněním. A nebojte o outfit nepřijdete, někdy mezi svátky vám ho ukážu :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.