21. července 2013

2in1.

Ahoj,
dnes mám pro vás tip na líčení očí s dvoubarevnou tužkou. 
Tahle tužka byla (nesmějte se) v BRAVU jako dárek. Když jsem si ho (ten časopis) koupila, tak ani ne kvůli té tužce (protože jsem neočekávala, že bude mít nějakou šanci se u mě zabydlet), ale hlavně kvůli tomu čtení. Když jsem však tužku vyzkoušela nestačila jsem se divit. Krásně měkká a dobře pigmentovaná. Po první chvilce úžasu jsem začala přemýšlet jak ji využiji, přece jen mi bylo líto ji nechat ležet v šuplíku. Tak vzniklo první líčení: 

Nic složitého, horní linka modrá, spodní lehce černá. K tomu řasenka a máte hotovo! :)

Když už jsem tohle ^ líčení měla na sobě třetí den, už to byla trochu nuda, tak jsem si vymyslela kombinaci č. 2 : 

Horní linka černá s trochou modré a spodní linka modrá. Jen na spodním víčku s tou modrou opatrně, když jí dáte moc zbytečně si zvýrazníte kruhy pod očima. 

Zpočátku jsem se té modré linky trošku bála, ale teď mi přijde jako fantastické uživení celého líčení.
Pro dnešek je to vše a těším se u dalšího článku.
K.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.