12. července 2013

Zoot.

Ahojte!
Možná vás překvapí, že je článek už dnes. Je to z toho důvodu, že celou sobotu nebudu doma, ale i tak vás nechci o článek ochudit :).
Určitě jste zvědaví, co že jsem si to objednala ze Zootu. Nebylo to nic co by bylo příbuzné kosmetice, nýbrž módě. A mou první objednávkou se stala květovaná aktovka LYDC.
zdroj: zoot
Byla to láska na první pohled, na Zootu jsem ji obdivovala už snad 2 měsíce, ale nějak jsem si pořád nebyla jistá. Teď, když ji dali do výprodeje kabelek, bylo rozhodnuto! A jelikož jsem se registrovala, tak na první nákup jsem získala slevu 100,-. Takže to byl dvojnásobný ukazatel toho, že bude moje. (Měli byste vědět, že jsem trošku na kabelky a tašky ujetá :D, ale každý máme něco ne? :) )

Zootu musím pochválit systém, v pondělí jsem objednala a ve středu odpoledne jsem kabelku měla doma. Dále chci pochválit balení, vše bylo v pořádku a řádně zabalené. A jako bonus na mě v balíčku čekaly 2 samolepky, visačka "Nemám co na sebe" a dubnové číslo OK! Magazine se vzorečkem vůně City Rush od AVONU. Takže jsem byla nejen spokojená, ale i mile překvapená. :)



A k samotné kabelce, jen pár bodů:
+ prostorná
+ omyvatelný svrchní materiál - není látková, ale jakoby "pogumovaná" (nevím jak vám to přiblížit :D)
+ pěkné propracování
+ podšívka (tu si můžete prohlédnout zde)
+ zapínání na cvočky
+ spousta kapsiček :) 

Nový přírustek <3
Q: Libí se vám květinový vzor?
    Nosili byste něco takového? 
Mějte se krásně a užijte si víkend.
K.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.