26. července 2016

Essence 2 in 1 eyeliner pen


 Dneska mám pro vás doporučení produktu, který jsem si nedávno pořídila. Jak jste si mohli přečíst v názvu, tak se jedná o oční linky od Essence. Linky obecně miluju. Kdykoliv nevím co nahodit na obličej, ale potřebuju vypadat trochu k světu, tak mě pravidelně zachraňují právě linky. Linky ve fixu jsem až do nedávna měla dvoje - klasiku černé a tmavě navy modré, oboje od Avonu a byly super. Jen mi ty černé začaly vysychat a ono, když musíte tlačit na hrot, aby jste z něj dostali barvu a zrovna spěcháte, tak je ta aplikace poněkud ztížená.


Úkol byl tedy jasný, sehnat nové linky za rozumnou cenu a nejlíp ještě takové, které budou v pohodě a bez rozpíjení držet i na mých mastných víčkách. V drogerii jsem obešla snad všechny stojany, ale všechny linky mi přišly poměrně drahé, každopádně pokud chce někdo za linky obětovat dvě kila, tak klidně může, já ovšem se svou šikovností a štěstím vím, že bych je v rychlosti třeba nedovřela a byly by to vyhozené peníze. Ještě navíc, když vím, že linky od Avonu asi za 80 korun byly super a vyhovovaly mi.

Úspěch se tedy dostavil u stojanu Essence, kde jsem konečně našla příznivou cenu a na první pohled mě zaujal fix 2 v 1 se silným i slabým hrotem. Podle četnosti se kterou si linky líčím, jsem usoudila, že oba hroty v pohodě využiju a linky hodila do košíku.


Ani nevím, kdy jsem nové linky poprvé použila, ale jak se znám tak to bylo určitě hned na druhý den nebo ještě ten den odpoledne :D. A musím říct, že linky mě naprosto překvapily jak svou kvalitou tak i výdrží. Pravda nejspíš nebudou nějak extra voděodolné nebo otěruodolné, ale i tak přežily bez báze na mých mastných víčkách přes osm hodin bez většího poškození a zvládly i naši dovolenou, kde měly co dělat s vlhkostí a mým potem a i přes to všechno obstály. Navíc díky duo aplikátoru se mi linka vždy precizně povede, což se mi u předchozích linek moc často nestávalo.

Širší aplikátor má skvělý tvar, takový alá zkosený štěteček, takže jej i podobným způsobem používám. Tenký aplikátor je, dle mého, naprosto klasický do špičky a dají se s ním vykouzlit skvělé ocásky. Myslím, že tyto linky jsou naprosto klidně použitelné i pro začátečníky, takže určitě doporučuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.