4. srpna 2016

MAKEUP s použitím 10 produktů

kosmetická taštička je z kolekce Zoelly, kupovala jsem ji v UK, pokud vím tak v ČR se sehnat nedá

Spousta žen (převážně, avšak i mužů) trpí utkvělou představou, že pro vytvoření slušivého a obličej podtrhujícího potřebují mraky produktů. Opak je však pravdou. Pokud vyberete ty správné produkty, tak se klidně obejdete bez tuny produktů a postačí vám 10 produktů. No vážně pojďte se podívat.


Toto líčení jsem zvládla nejen s omezeným arsenálem produktů, ale také v omezeném prostředí, protože jsem se musela připravit u přítele v dílně, takže místy to byl celkem boj a nadávkami jsem opravdu nešetřila :D.

Jak už jste u  mě zvyklí, tak jako první začínám líčením očí. Na obě víčka jsem nanesla bázi pod oční stíny od Essence, na fotce ji můžete vidět obalenou washi páskou, protože potisk na tubě byl dost nekvalitní a barvil ruce. Tuto bázi mám ráda, ale není to nějaký extra "držák", používám ji tedy hlavně proto, že víčka hezky zmatní a stíny pak lépe přilnou. Dále jsem na celé pohyblivé víčko nanesla růžové Color Tattoo, které oko hezky prozáří. Na gelové stíny jsem pak vklepala ještě maličko transparentního pudru, který stíny hezky zafixoval.

Pro zvýraznění oka jsem nakreslila kolem linie řas linku zakončenou malým ocáskem. Použila jsem 2 in 1 eyeliner pen od Essence, který jsem hodnotila zde. Upřímně musím přiznat, že linka byla na celém procesu asi nejsložitější, protože jsem neměla k dispozici velké zrcadlo a udělat si linku s malým kapesním zrcátkem se zdálo jako nemožný úkol. (V této fázi padlo i nejvíc nadávek :D ) Nicméně i přes potíže jsem to zvládla a oči zakončila řasenkou Maybelline Rocket Volume waterproof.

Obličej jsem sjednotila pomocí lehkého matujícího make-upu Ideal Flawless od Avonu, který pleť nijak nezatěžuje. Na nedokonalosti a kruhy pod očima jsem použila Rimmel Match perfection korektor, který je skvělý i na projasnění. Vše jsem zapudrovala pomocí STAY MATTE pudru od Rimmel, kterého mám už konečně druhé balení a používám jej opravdu ráda. A aby obličej nepůsobil "placatě" tak jsem mu dodala trochu barvy pomocí tvářenky Catrice Defining Blush (odst. 090 Mandy-rine).

A protože by to celé bylo takové moc něžné, tak jsem líčení trochu shodila použitím dlouhotrvající konturky od Essence v odstínu 011 Yummy Berry, kterou jsem rty obtáhla a prstem lehce ztratila do středu rtů. No a troška Carmexu s jahodovou příchutí mi pomohla barvu hezky rozetřít.


Myslím, že na tak omezený počet produktů celkem pecka. Pro méně odvážné bych doporučila variantu buď bez rtěnky nebo bez linek, záleží na Vás čemu dáte přednost. Hlavně však nezapomínejte na to, že jde o inspiraci a je jen na Vás jak ji pojmete. Mějte se krásně a já se budu těšit příště! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.