12. července 2015

Bez čeho se v létě neobejdu? || My summer essentials


V dnešním článku vám napíšu o pár věcech, které jsou mými nejvěrnějšími pomocníky právě teď v parném létě. Tak jdeme na to!


Slamák - za mě určitě nejlepší ochrana hlavy před sluníčkem. Minulé léto jsem jej skoro nesundávala a letos tomu nebude jinak. Vypadá líp než kšiltovka a dokáže tak být i stylovým doplňkem. Díky tomu, že je lehoučký se dá v klidu nosit i v největších vedrech a nepotí se vám v něm hlava, takže must-have.

Košile - obyčejná, bavlněná to je správná volba. Je super na přioblečení za chladnějších večerů, dokáže ozvláštnit jednoduchý styling jen tak uvázaná kolem pasu nebo se dá použít místo deky při sezení na zemi. Já osobně jsem s sebou měla košili i na jeden místní fesťák, který se konal v neděli v těch šílených teplotách a věřte mi, že večer, když se přestalo tancovat jsem za ni byla nesmírně vděčná :).

Sluneční brýle - kromě ochrany hlavy je důležitá taky ochrana očí. Nejlepší sluneční brýle jsou podle mého wayfarery a klasické pilotky, proto raději vlastním obě varianty. Pilotky jsou lepší k elegantnějším outfitům, barevné wayfarery zase nosím jen tak na ven na "lítačku" a jsem spokojená.

Opalovací krém - opalovací krém tady snad ani nemusím zmiňovat, minimální ochrana je pro mě OF 30 a při pobytu na přímém slunci klidně i OF 50. Opaluji se docela dobře, jen v případě, že to přeženu tak ti to tělo vrátí krásnou rajčátkově červenou pletí.

Repelent - tady na vesnici se bez repelentu zkrátka neobejdete. Klíšťata a komáři jsou tady snad úplně všude a vzhledem k tomu, že moje krev jim všem moc chutná tak repelent je kromě milionu vrstev oblečení, jediná záchrana.


Sprej na nohy - buďme k sobě upřímní - komu občas v létě trochu nezavání nožky? Já myslím, že snad úplně všem a tento sprej je ve chvílích, kdy by vás zápach mohl obtěžovat úplně k nezaplacení, navíc je chladivý, takže po dni prochozeném v uzavřených botách je nejen navoní, ale taky krásně osvěží.

Tělový sprej - je skvělou náhražkou těžkých parfémů, většinou jsou tělové spreje i v plastovém nebo plechovém obalu, takže si jej bez obav z rozbití, můžete vzít úplně kamkoliv.

Dobrá kniha - pro někoho možná nuda, ale já osobně miluju si někam zalézt se skvělou knihou  a na chvíli se ponořit jen do příběhu a oprostit se od okolního světa. No neříkejte, že to nezní lákavě?


Malá crossbody kabelka - nepotřebuje asi moc komentář. Vejde se do ní naprosto všechno co čloběk potřebuje, hodíte ji přes tělo a máte tak volné ruce a nezabere ani moc místa ;)

Voda - pitný režim je důležitý po celý rok a v létě dvojnásob, takže lahev s vodou tahám s sebou snad úplně všude. A jen pro info při těch největších parnech se doporučuje pít neperlivou vodu maximálně lehce vychlazenou, takže na nějaké hory ledu rovnou zapomeňte - děláte to pro sebe ;).

Doufám, že se vám dnešní článek líbil a dolů mi napište, jaké věci považujete za své letní nezbytnosti.

2 komentáře:

  1. Zajímavé, já se určitě neobejdu bez vody a slunečných brýlí :)
    mám asi vyhodu, že se zrovna spálit neumím :D
    petralife.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to ti závidím já vylézt ven nenamazaná, tak jsem do večera jako rajče ;D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.