1. července 2015

Avon super extend liquid eyeliner


Po docela dlouhé kosmetické odmlce si dnes dáme opět moje klasické hodnocení nějakého produktu. Dnes jsou to tekuté linky od Avonu v odstínu navy.


Pokud mě sledujete déle, tak víte, že většinou všechna moje líčení obsahují linky. Nejvíc se mi líbí klasická černá linka, která vypadá elegantně, ale když si s ní člověk pohraje dokáže vypadat i nedbale, šíleně a vlastně jakkoliv si člověk zamane. Nicméně na léto mi klasika přijde trochu nuda a proto jsem loňské léto začala experimentovat s barevnými linkami, které jsem si vytvářela pomocí vody a očních stínů. No a rok se s rokem sešel a já jsem se odhodlala ke koupi těchto námořnicky modrých linek.


Jediná věc, kvůli které jsem váhala o nezakoupení byl hrot linek. Měla jsem za to, že tenkým hrotem nebudu umět kreslit. Tyto obavy byly však zcela zcestné, i tenkým hrotem nakreslím požadovanou linku poměrně snadno. Linky po víčku krásně kloužou, tím pádem je jejich aplikace rychlá a snadná. Výdrž je naprosto famózní, vydrží v pohodě celý den, jen se mi občas lehce obtiskávají, stává se mi to pouze někdy, takže musím vysledovat čím to je. Jedinou nevýhodu, kterou mají je to, že nejdou úplně odlíčit.

Barva se jakoby vpije do kůže, což způsobí, že při odličování člověk setře pouze povrch víčka nikoliv to co už se do něj vpilo. Zkoušela jsem to odlíčit snad vším - micelárkou, dvoufázovým odličovačem, vazelínou a nic, linky se ani nehly. Většinou mi pomohlo počkat do druhého dne a linky znovu odlíčit.


Až na to odličování jsou ale naprosto super a vypadají skvěle hlavně k modrým očím, ze kterých dokážou krásně vytáhnout tu modrou. Myslím, že tohle léto ani jiné linky šanci nedostanou :D.

A co vy? Taky máte nějakého letního oblíbence bez kterého neuděláte ani krok?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.