24. února 2015

AVON Solutions day & night cream


Po dlouhé době konečně opět článek na blogu. Dnes to bude o pleťových krémech, kterými jsem nahradila svůj oblíbený gel-krém s okurkou a zeleným čajem. Už teď můžu prozradit, že změny nelituji. Jedná se o denní krém s SPF 15 a noční gel určený pro mastnou pleť.


Jako první bych poukázala na obaly krému a gelu. Už na první pohled i oko laika pozná, že balení jsou udělaná opravdu kvalitně a v porovnání se svým předchůdcem značně vedou. Dorazily v krásných krabičkách a pod každým víčkem byl ochranný plast. Možná vás zaráží malůvky na víčkách krabiček, ta jsem si tam nakreslila pro větší přehlednost, při skladování v šuplíku.



Ačkoliv jsou obaly krásné a oku lahodící, tak rozhodně nemají primární funkci, tou je pro nás hlavně obsah. Musím říct, že jsem se z počátku bála hlavně denního krému. Myslela jsem si, že bude příliš mastný. Po prvních pár použitích mě však vyvedl z omylu. Pleť je po něm krásně hydratovaná, matná a člověk opravdu cítí, že má vše co potřebuje. Navíc koupě denní i noční péče mě přinutila k dodržování skincare i ráno. :)


Co se týká nočního gelu, tak ten má vlastnosti podobné, jen s tím rozdílem, že se rychleji vsakuje a dělá pleť krásně jemnou. Kůži vůbec nezatěžují a mají příjemnou, nevtíravou vůni. Změny péče jsem se upřímně bála, ale musím konstatovat, že jsem příjemně překvapena. Jedinou nevýhodou krémů může být snad jen to, že za menší množství (50 
ml) zaplatíte o něco vyšší cenu (v akci cca 90 Kč).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.