26. září 2013

Primer base

Mám hodně mastná víčka, vždycky jsem měla. Jenom dřív jsem tomu nevěnovala takovou pozornost jako nyní.

Přišlo to potom, co jsem začala sledovat beauty blogy a hlavně tutoriály na líčení. Každá blogerka použila jako první produkt na oči bázi pod oční stíny. Všude se o bázích hodně mluví a jsou vychvalovány do nebes. A tím to vlastně vypuklo! To šílené dilema: oční báze Ano X Ne.

Vzhledem k tomu, že jsem si i já sama začala více všímat slévání stínů bylo jasno. Bázi chci a potřebuju! Favoritkou se stala báze od Essence I ♥ STAGE a její koupě nelituji.

Možná si říkáte: "Essence, to se teda moc nerozšoupla." Ale na začátek jsem chtěla něco levnějšího, abych popřípadě nelitovala vyhozených peněz. Žalozpěvy se však nekonají - báze je totiž skvělá!

Stíny drží nehnutě celý den a vypadají stále jako po nanesení. Báze je tělové barvy, krémové konzistence a tyčinkový aplikátor, který je typický pro lesky na rty. Pracuje se s ní velmi dobře a na pokrytí celého víčka stačí opravdu minimální množství. Za mě určitě palec nahoru a mohu ji směle doporučit.

Orientační cena: 70,--


Q: Používáte nějakou bázi? 
     Pokud ano, jakou? 
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.