12. září 2013

Perfect nail polish

Na začátek si dáme pohádku: Ve škole mi odpadla poslední hodina. Skvělé, musím hodinu čekat na autobus. Ale vzhledem k tomu, že naše škola je blízko centru bylo moje vyplnění přebytečné hodiny téměř jasné. Jen jsem tak úplně neměla v plánu jít do drogerie.

Mým původním plánem byl kup jednoduchého bílého trička. Ten se mi zdařil a určitě ho uvidíte v nějakém outfitu. :) Stále mi však zbývalo dost času do odjezdu autobusu. Tak nakonec proč ne, zajdu se do toho 'déemka' podívat (ano, čtete správně podívat, ne nakupovat). Nic moc mě tam nezaujalo, až na laky Maybelline COLORAMA v dost neutrálních a přírodních odstínech. Ačkoliv jsem neměla v plánu cokoli kupovat, ta barva si mě získala.

Jde o světlounce růžový lak s bílo - stříbrným shimerem číslo 255. Má řidší konzistenci, což mně osobně nevadí, bohužel moc nekryje, až po páté vrstvě se mi podařilo dosáhnout stejného odstínu jako v lahvičce. Osobně v tom nevidím problém, protože řidší laky mám ráda a nevadí mi nanášení mnoha vrstev. A kdyby vás nepřesvědčila jeho konzistence nebo krytí, tak určitě neodoláte jeho výdrži, protože je to jeden z mála mých laků, který i po 5 dnech stále drží.

Zamilovala jsem se do něj na první pohled, hlavně do jeho barvy. Ta je podle mě vhodná absolutně kamkoliv, jak do školy, tak na párty a nikoho neurazí. Navíc vaše okolí nabude dojmu, že se o své nehty staráte, což je u mě jedině plus :).

Q: Jakou barvu má univerzální lak podle vás? 
K.
P.S.: Omluvte kvalitu, ale ta mrška se mi líp zachytit nepodařila.
Pro zvětšení fotek na ně stačí kliknout.


Maybeline Colorama, č. 255 (DM, 40 Kč)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.