22. září 2013

Inspirace: Padající listí

U tohoto líčení jak název napovídá, jsem se nechala inspirovat padajícím listím. Obsahuje všechny barvy správného podzimu: zlatou (zástupce žluté), hnědou a červenou!

Zvlášť ta červená mi dala zabrat. Kam ji nanést na víčko, aby oko nevypadalo nemocně a unaveně, to byla tedy výzva. Nakonec to dopadlo líp než jsem očekávala :)
 

Celé tohle líčení je velice jednoduché. Sjednocená pleť pomocí lehkého make-upu nebo BB krému, trošku jemné růžové tvářenky, ale opravdu jenom decentně, aby nepřebíjela oči.
Samotné oči taky nejsou nic složitého. Světle hnědý stín nanesený přes celé víčko, zlatý stín do vnitřního koutku, třpytivá tmavě hnědá jako linka (ta na fotkách nejde moc vidět) a červený stín do záhybu, ztracený směrem k obočí.

Pokud nemáte červený stín, což předpokládám, protože na oči je to poměrně netypická barva, použijte stejně jako já rtěnku. Ano čtete správně rtěnku nebo případně konturovací tužku na rty, ta je možná vhodnější. Líp se s ní totiž dostanete do záhybu víčka a je větší pravděpodobnost, že líp odhadnete množství a oko nebude působit nemocně.

Následně klasická černá řasenka a rty přetřené balzámem v nějakém přirozeném odstínu. (Já jsem použila oranžový Orange Kiss.)

Pokud jste však rtěnkové a výrazným očím neholdujete, červenou na očích vynechejte a do červené zahalte rty, bude to vypadat stejně dobře a stejně dobře to bude reprezentovat podzimní listí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.