16. dubna 2016

Asi stárnu?

Po dlooouhé době Vás všechny zdravím! Jak jste mohli postřehnout, tak s novým vzhledem blogu, jsem zpět i já. Bohužel, vzhledem k okolnostem jako jsou škola a především maturita, nemůžu přislíbit, že příští měsíc a půl to bude s příspěvky kdo ví jak slibné, ale budu se snažit ;) Fakt.


V dnešním článku bych se chtěla tak trochu vyzpovídat, tak jdeme na to a doufám, že Vás bude bavit.

Možná jste se lekli nadpisu, ale nebojte, vše je v pořádku, jen se Vám musím svěřit s pocitem, který mě tíží už dlouho. Opravdu nevím čím to je, ale zjišťuji, že i přesto, že kosmetika je můj velký koníček, tak posledního půl roku, absolutně nemám chuť experimentovat.

Na každé líčení mi stačí Makeup Revolution Iconic 2 paletka, se kterou se nalíčím opravdu na jakoukoli příležitost. Jedinej odvaz, kterýho jsem ještě schopná je tmavě modrá linka a tím končím. Paletky, na které jsem dříve nedala dopustit mi leží v šuplíku netknuté. Kde je chyba? Ptám se sama sebe už toho celého půl roku.

MRL - Iconic 2 
Většinou skončím u zdůvodnění, že neutrální barvy ke mně stejně sedí nejvíc a nepotřebuju mít na víčkách kdejakou šílenost. Ono je pravda, že v neutrálních barvách se cítím nejlépe, ale občas mě mrzí, že si nenajdu čas, jen tak si sednout a hrát si. Možná mě to přejde a možná opravdu jen stárnu a říkám si, že než začínat zběsilou barevnou hru, že raději vsadím na osvědčenou klasiku.

Co si o tom myslíte? Bavil by vás blog i bez barevných šíleností? Budu vděčná, pokud mi dáte vědět dole v komentářích ;).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.