13. října 2013

Podzimní oblíbenci 2013

Dnes vám přináším nový čtvrtletník - Oblíbenci, který bude vždy shrnutím mých oblíbených produktů nebo kousků oblečení za jedno z ročních období. Poprvé je to podzim.

Musím říct, že podzim je pro mě vždy návratem k neutrálním a tmavým barvám na rozdíl od bláznivě barevného léta.

V líčení přecházím k přirozenějšímu looku a málokdy mě potkáte s barevnými stíny na očích. V oblečení sklouzávám opět k nudě jako jsou jeans a jednoduchá trička. Všechno se najednou zpomalí a plyne nudnějším tempem, které je tolik viditelné.

Mezi moje oblíbence tento podzim určitě patří výživné tělové mléko od Nivey: Body milk pro velmi suchou pokožku. Které je mým zachráncem každý podzim, kdy moje pokožka volá po větší dávce hydratace. 


To by byla péče o tělo a teď obličej. Ten samozřejmě taky potřebuje hydrataci, ale pořád to není nic strašného tudíž mi stačí můj oblíbený Light Moisture gel - cream with cucumber and green tea o kterém jste si mohli přečíst tady a jako 'čistidlo' nedávno zmiňovaný Clean & Clear: Blackhead clearing, který byl hlavní hvězdou zde.



Následuje dekorativka. Všechno s čím si vystačím na oči je růžové Color Tattoo a paletka neutrálních stínů. Jak už jsem zmiňovala výše, na podzim se vracím k neutrálním barvám a tónům, tudíž ani stíny nevolím v křiklavých barvách. S těmito odstíny dokážu vytvořit jak přirozené denní líčení tak nějaké výraznější party líčení a pořád to bude podle mého 'autumn codu'.



Co se rtů týče, těm naopak dodávám trošku šťávy pomocí vínové rtěnky, která je skutečně nádherná a už na pohled ve mě evokuje podzim a jeho barvy.


na této fotce, jako bonus vidíte moje aktuální nehty - Avon ColorTrend odst. Deluxe
A pokračujeme nehty. Těm na podzim vévodí zemité barvy s nádechy do hněda, vínova a modra. Výjimkou je lehounce růžový lak od Maybelline Colorama, který je modle mě nositelný celoročně. 


Pak tu mám jednu věc, kterou tak úplně nevím kam zařadit a to je vůně Pur Blanca Elegance, která byla zástupcem tmavě modré v Colours of the rainbow TAGU. Už ji dodělávám, ale tohle je podle mě ideální vůně na přechod léto - podzim. Na popisování vůní moc nejsem, takže vám ji ani nijak nepopíšu, prostě si ji musíte 'očuchat'. 


To by bylo vše z kosmetiky a dostávám se k oblečení. Na podzim tu mám dvě věci bez kterých snad ani nemůžu existovat a to je šátek/šála a svetry. Ve větrných dnech je šála mým jediným zachráncem a můžu jí být klidně 'omotaná' od rána do večera. To jste už ale určitě zaregistrovali v mých outfitech.

Svetry a svetříky jsou mi zase nenahraditelnými v chladnějších dnech, kdy už se nehodí jít jen v kabátu nebo v bundě. Jednoduše pod ně hodím svetřík a voila! Teploučko. :)



Q: Jaké podzimní oblíbence máte vy? 
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.