10. října 2013

FOTD: Blue lady

Dneska tu pro vás mám jedno z letních líčení, o kterém jsem si ani nemyslela, že bych ho mohla nosit. Dřív jsem modrou nosila relativně dost jenže pak nastal nějaký zlom a já modrou začala bojkotovat. Ani nevím proč. 

Z toho důvodu jsem se rozhodla nějakou modrou kombinaci vyzkoušet a myslím si, že při tmavších barvách bude skvěle nositelná i v zimě. 


Do vnitřního koutku jsem použila stříbrný stín namíchaný se světlounce modrou, celé víčko jsem zahalila do střední modré a do záhybu jsem použila královskou modrou, která se na fotkách moc královsky netváří, protože jsem ji trošku zesvětlila bílým stínem. Obličej je pouze sjednocený tónovacím krémem. Rty jsem přetřela balzámem a voila! Máte hotovo. 

TIP: V zimě použijte broskvovou tvářenku, aby jste obličej 'zahřáli'. 
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.