30. května 2015

Mé kosmetické nezbytnosti || My makeup essentials


Není tomu tak dávno, co jsem většinu svých kosmetických pomocníků měla vyskládanou na toaletním stolku a každé ráno jsem jen sáhla pro produkty, které jsem potřebovala. Bohu dík (nebo bohužel?) jsem se rozhodla své pomocníky nevystavovat na odiv všem návštěvníkům mého pokoje a schovala jsem je do kosmetické taštičky. Momentálně je to taštička Adidas, ale před ní to byla jedna od Fa a jako první taštička od Nivey. Nicméně žádná z prvních dvou mi moc nevyhovovala svou velikostí a i k této od Adidasu mám jisté výhrady, nicméně se s ní musím spokojit, protože sehnat v obchodech solidně vypadající taštičku, to je panečku umění. Ale dost vykecávání, vzhůru na kosmetické produkty.

Nejvíce serepetiček mám k líčení očí. Je to logické, oči jsou část obličeje, kterou si zvýrazňuji vůbec nejčastěji, a baví mě různě se svým vzhledem experimentovat, proto nejvíce produktů spadá do této kategorie. A které produkty, že patří k mým nezbytnostem? Určitě jsou to hlavně stíny na oči, pokud mě potkáte nalíčenou, tak téměř vždy budu mít vystínované oko, přijde mi, že i obyčejné linky vypadají lépe na vystínovaném oku než jen na holé kůži. Nejnovějším přírůstkem v mé sbírce stínů je paletka Iconic 2 od MRL, kterou jsem si pořídila v Rossmannu. Musím říct, že je skvělá, stíny se mezi sebou dají krásně kombinovat a dá se s ní vytvořit jak denní tak i večerní líčení. Další oblíbenou minipaletkou je kvatro od S.he (odst. 152/250), které mě překvapilo hlavně svojí kvalitou. I přesto, že S.he patří mezi levnější značky jsou stíny dobře pigmentované a neopadávají.

Ze stínů většinou preferuji paletky, protože s nimi máte více možností, ale ve své sbírce mám i tři monostíny – dva neutrální a jeden akcentní. Prvním monem je moje srdcová záležitost a to růžové Color Tattoo (odst. 65-Pink Gold), používám ho téměř při každém líčení a bohužel už jsem na dně, kolem krajů je produktu ještě dostatek, takže doufám, že mi nějakou dobu ještě vydrží. Dalším oblíbeným stínem je skoro matná hnědá od NYC (odst. 907 Bazaar), tento stín používám hlavně na ztmavení vnějšího koutku a také ho používám téměř v každém líčení (na fotce chybí, ale najdete ho zde). Tím akcentním stínem je dlouhotrvající tyrkysový stín od Avonu (odst. Infinite Teal), v balení je ho tuna, takže si myslím, že ho budu mít ještě pěkně dlouho. Používám ho převážně na linky a je skvělý, jedinou nevýhodou je, že je tvrdě slisovaný a jde špatně nabírat a pro tu správnou intenzitu je potřeba ho nanést několikrát.
   
Dalším nezbytným produktem pro líčení očí je jednoznačně řasenka. Momentálně používám dvě od Avonu a to BIG & Daring mascaru a SuperSHOCK (obě odst. black), obě mám ráda a dobře se mi s nimi pracuje. Přichází řada na linky, které si poslední rok dělám také docela často. Nejoblíbenějším fixem je I PUNK od Essence (odst. 001 ultra black) a gelovky (odst. 001 black) mám od Rimmelu, obojí mi maximálně vyhovuje a můžu jen doporučit. A pokud se náhodou stane, že nemám na vykreslování linek náladu, tak si jen obtáhnu oko obyčejnou kajalovou tužkou buď černou (odst. Carbon Black), kterou mám od Oriflame, a nebo šedou (odst. 015 basalt), která je Miss Sporty. To by na líčení očí bylo nejspíš vše, i když počkat zapomněla jsem na bázi! Vůbec nejdůležitější krok v líčení očí, protože sebekrásnější líčení rozteklé po víčku vypadá prostě blbě :D. Používám obyčejnou od Essence, ale už mi dochází, tak se budu muset poohlédnout po nějaké nové, poradíte mi? A teď už je to z líčení očí opravdu všechno můžeme se vrhnout na rty a na tvář.


Co rtů týče pořád se k výrazným rtěnkám dokopávám, ale mým absolutním favoritem posledních týdnů je matné máslíčko na rty od Astor (odst. 023 Vivid divine). Má krásnou barvu, skvěle drží a je zkrátka úžasné. Dále mám ráda dlouhotrvající rtěnku od Dermacolu (stará kolekce, odst. 04), která sice nevydrží, co slibuje, ale je příjemná na rtech a pak dvě no name rtěnky, které jsou v krásných barvách. Mým nejoblíbenějším balzámem je vanilkový zázračný kelímek od Oriflame, který zná snad každý.


Tváři dopřávám jen to nejnutnější – makeup od Gabrielly Salvete (odst. 01 Sand), korektor Dermacol makeup cover (odst. 213), který si přendávám do menšího balení, pudr Stay matte (odst. 001 Transparent) od Rimmelu a tvářenku od Catrice v odst. 090 Mandyrine, která vypadá skvěle v kterémkoliv ročním období a tvářím dodá zdravý nádech.


Pokud jste dočetli až sem, smekám a doufám, že se vám článek líbil a já se budu těšit zase příště ;).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.