1. června 2013

Linky: I ♥ PUNK!

Ahoj všem!
Konečně jsem tady s kosmetickým článkem. J Dnes zaostřeno na oči, konkrétně linky.

Nikdy jsem linkám nijak neholdovala a ani mě nijak netáhly. V poslední době však nastal velký zvrat, linky se mi začaly hodně líbit a samozřejmě jsem je chtěla nosit. Mé pokusy o nakreslení linek tužkou byly tragické, ve většině případů to skončilo tím, že jsem tužku rozmazala jako stín na celé víčko a linky se opět nekonaly.

Pak jsem u Mii, četla článek 2 Must have produkty od Essence a „fixa“ I Punk mě zaujala už na první pohled. Ještě dlouho jsem se rozmýšlela zda ano, či ne, ale touha naučit se konečně kreslit linky byla silnější. Nyní jsem hrdým vlastníkem odstínu 001-ultra black. J

Hrotem „fixy“ jde nakreslit tlustou i tenkou linku, podle potřeby. Je vhodná pro úplné začátečníky. (Zpočátku to chce hodně cvičit, ale časem dostanete do ruky  ten správný grif ;) ) Díky těmto linkám mám přesnější ruku [jsem schopná si nakreslit  pěknou linku jen tužkou ( a ono to předtím nešlo! :D)]. Nerozmazávají se, vydrží nehnutě celý den ( u mě přežily i sprchu bez újmy) a i přes to jdou krásně odlíčit. Barva je sytá a opravdu černá. Nemám jim co vytknout a za cenu nějakých 70,- je to úplný poklad. Mějte se krásně a užívejte si víkend.
K.


Q: Nosíte linky?
    Jak vypadaly vaše první pokusy? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.